我的網誌清單

2016年11月11日星期五

自家片皮鴨

年年天氣開始凍,就係食鴨嘅時候。
碰上超市嘅鴨做本週減價,我又買咗隻,唔係太大咋,2.2kg。
諗咗好耐應該點食,最後,都係決定整片皮鴨,因為,真係太耐無食過啦。


一碟片得好啲,另一碟片得樣衰啲,咁,影碟靚仔啲㗎啦。


仲好有誠意咁,自己整咗包片皮鴨用嘅皮,我整咗好多好多皮,我最怕,就係食片皮鴨時,酒家比好少皮同配料。
我哋今日嘅配料仲有大蔥同青瓜絲。


要確保片皮鴨係熱食,我要打電話確認王子回家時間。
剛巧今日有同事車佢返屋企,同事聽到我哋對話,表示好驚訝,好羨慕有人返屋企,可以食片皮鴨做晚餐。
王子見到呢堆嘢,開心不已,講明係所有嘢都好充足,肯定係all-he-can-eat。。。

23 則留言:

  1. 回覆
    1. 香港好方便啦,周圍有得食,仲好平添呀

      刪除
  2. 我都好羨慕返屋企,可以食片皮鴨做晚餐。

    回覆刪除
  3. 片皮鴨都自己整,好犀利。

    回覆刪除
  4. 我覺得片皮鴨最靈魂嘅係…嗰啲自家製甜麵醬!在香港我好像未吃過最好的醬料,反而在三藩市一間以北京烤鴨為名的店子吃到!

    回覆刪除
  5. 一手一腳整真係犀利,最近我想買那些ready made 食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知道有啲超市有成隻西洋烤鴨,即烤即賣,可惜我屋企附近嘅都無,如果唔係,我應該會成日買嚟整片皮鴨

      刪除
  6. 咁啱我有一隻鴨喺冰箱。可以諗諗。

    回覆刪除
  7. 你簡直係王子的神燈,要吃什麼就有什麼吃? 醬汁都係自己整? 求教啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,個醬汁我反而無乜所謂,買架咋

      刪除
  8. 回覆
    1. 我真係只係識,但係整得唔算好,旨在止吓癮咋

      刪除
  9. 叻太!!!
    炸野我最怕, 放棄, 出街食好了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係焗㗎,你哋出街食應該好方便啦

      刪除
  10. 如果我係佢同事一定打蛇隨棍上入來黐餐XXXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗同事都有咁嘅意思,但係我家王子一定詐傻扮懵囉

      刪除
  11. 我有時也是這樣想:另一半見到我煮的餸若開心,我也格外開心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以我擇偶嘅其中一個條件,係對方鍾意食嘢,是但搵啲嘢食塞飽個肚果種,我對住應該會洩氣

      刪除
  12. 我有時也是這樣想:另一半見到我煮的餸若開心,我也格外開心。

    回覆刪除