我的網誌清單

2016年11月15日星期二

洋蔥雞翼飯

某一天晚上,王子講唔實,會唔會返屋企食晚飯。
我最憎最憎最憎就係呢啲情況,都唔知使唔使預佢,又唔知要預幾多。
試過預佢食呢,佢分分鐘又話唔肚餓,搞到食唔晒。
唔預佢呢,又試過佢見到我食,大叫肚餓,又要食埋一份,最後,我食唔飽,又要再煮嘢食,真係搵嚟搞。。。


反正都係估佢唔到,我唔理啦,煮自己鍾意食嘅嘢就算。
今日突然好懷念茶餐廳嘅出品,好想仿製出來,扮到有咁似樣得咁似樣。
是日快餐:整洋蔥雞翼飯,配熱咖啡。
煮完之後,廚房嘅氣味,真係好似茶餐廳嘅氣味,令人好懷念啊。
呢一刻,唔知你最想食嘅碟頭飯,又係乜呢???

24 則留言:

  1. 有兩樣最經典的,我最想食嘅…
    一是焗豬扒飯,另一是乾炒牛肉意粉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩樣我都覺得好味,我記得以前仲有鐵板炒牛肉意粉添,好香。。。

      刪除
  2. 留左,等埋,返來又話唔肚餓又真係幾煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,所以我都唔理佢,做自己想做就算

      刪除
  3. 回覆
    1. 有㗎,我食過一間係生炸雞翼,炸到好脆但係入面仲係好多肉汁,然後可以揀自己鍾意嘅汁,配飯或者意粉都得

      刪除
  4. 最經典星乾炒牛河,肉絲炒麪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩樣真係多香港人鍾意食,連酒樓都有

      刪除
  5. 至like雞翼,
    真喺有茶記feel😊😊

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 唔可以太整齊,又唔可以太多餸,好多汁,咁先似喎

      刪除
  7. LI J,
    唔該我又要一碟,一樣得啦!

    回覆刪除
  8. 茶餐廳的碟頭飯, 我最常吃的餐肉煎蛋飯或者蕃茄煎蛋飯, 夠穩陣, 沒理由不好吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而少食呢類,有段日子,我反而成日食吉列xx系列

      刪除
  9. 回覆
    1. 其實即係濃味雜菜免治牛肉茄醬鋪在飯面,熱辣辣上碟時再打隻生蛋落去,撈雲就食得。我細個去親街坊快餐店食飯都食佢。

      刪除
    2. 咁我知啦,係窩蛋免治牛飯。。。

      刪除