我的網誌清單

2016年11月25日星期五

羊肉腸仔煎飽

雖然我哋係腸仔國,但係見到嘅腸,通常係豬肉,牛肉,雞肉,同火雞肉。
由羊肉同鴨肉做嘅腸其實好好味,不過好少見。
是日突然見到有羊肉腸,買咗。
打開包裝,立刻一陣羊臊味湧出嚟,正呀。


我知很多人都接受唔到羊臊味,但係我同王子就好鍾意,覺得如果冇羊臊味,不如食其他肉啦。
今日我打算整羊肉腸仔煎飽。
4-5湯匙麵粉,加入大半杯暖水,少少酵母,攪拌至見唔到粉粒,放大約兩小時。


跟住加入約5湯匙麵粉,攪拌,然後開始用手搓面,麵糰太濕可以加一湯匙麵粉,太乾可以加點水,但係唔好一次加太多,每次加少少,搓勻唔夠先再加。
搓成麵糰後,蓋上布等15分鐘。


跟住分開等分,壓平,包入腸仔,放上已掃油嘅易潔鑊內。
中間同上方都要留點空間,唔好太迫,佢會發大㗎。


用中火煎到聽到啪啪聲之後,等一分鐘,加入半杯水,加蓋。
水收乾之後,將火調細一點,煎多5-7分鐘左右就可以啦。


是日晚餐,羊肉腸仔煎飽。
仲有兩個涼菜:花生醬涼拌車喱茄,辣白菜。
羊肉腸個味係掂嘅,王子嚷著要再入貨。。。


22 則留言:

  1. 我呢度羊肉腸大把,但要好食就必定要去肉舖買(佢哋有自家秘方),因超市個啲好一般!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係試過一兩次,响肉舖買,不過唔係100%純羊肉,反而今次係第一次响超市見到,仲係純羊肉添

      刪除
  2. 羊肉腸仔煎飽都幾大個喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,因為王子要帶午餐,但係我唔想比佢食咁多肉,所以整大啲個包先夠佢飽

      刪除
  3. 回覆
    1. 少呀,鴨肉腸仲少,我响呢度一次都未見過

      刪除
  4. 這個另我諗起臘腸卷, 不過方法用煎. 😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係醒目,我初頭有諗過當係臘腸卷咁整,但係又想食脆底,所以整咗呢個

      刪除
  5. 一個愛煮,一個愛食,絕配^_^

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 羊肉腸好香㗎,另外鴨肉腸都係好香,各有千秋

      刪除
  7. 多咗穆斯林移民,日後可能會多啲機會買到羊肉製品

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我哋已經好多土耳其裔,不過都係少見羊肉腸

      刪除
  8. 生煎羊腸包睇落幾特別幾靚,但我唔食羊...最怕羊羶!聽羊痴話越羶越正,我見到都驚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我身邊好多人都唔食羊,但係我最鍾意,尤其係大漠嘅羊肉串,可以食好多,諗起都流口水

      刪除