我的網誌清單

2016年11月26日星期六

預告

王子同我分享咗一篇報道,關於俄羅斯嘅冷風,將會吹到歐洲。
因為佢哋天氣寒冷得很,天空上出現咗美麗嘅天空藝術 - 冰柱。
我從來未住過咁寒冷嘅國家,未見過冰柱。
如果你同我一樣未睇過,可以睇下呢段片,真係好美麗嘅自然奇景,好有通往天堂之路嘅感覺。


據說,要見到光柱並唔太容易,要氣溫好寒冷(據說呢幾日俄羅斯係負三十度,諗起都凍冰冰),係大氣層中嘅冰晶反射陽光或月光,或者人造光所形成。
呢兩日,已經逐漸感覺慢慢凍起來,睇睇下週天氣預告,我同王子都有啲唉聲歎氣,大概我都會懶蟲上身,唔多願離開暖笠笠被竇,唔多願出街,王子聽完我嘅一周大計即刻反白眼,咁,佢確實係悲催啲嘅,天未光,凍冰冰,就要起身返工。。。

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 靚呀,完全係大自然嘅鬼斧神工

      刪除
  2. 我呢邊話星期一開始凍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都係,一日內會跌超過十度,聽日要迎接零度以下嘅生活

      刪除
  3. 我看到其中一幅影像除了光柱,而且還見到有北極光的光芒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見,不過就唔知係咪北極光

      刪除
  4. 香港唔會有的景觀,感到很迷幻,謝謝你分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都無㗎,好似話起碼要去到北歐先有

      刪除
  5. 靚得來又為當地人民生活辛勞,苦寒天氣好難捱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,咁寒冷嘅生活好辛苦,冬天又冇乜嘢生產到

      刪除
  6. 我呢度呢幾日都已經唔算好凍

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係因為呢幾日暖,聽日一下子跌咁多度,反差大先辛苦呀

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀,王子今晚返屋企時,話一出公司門口即刻頂唔順

      刪除
  8. 又凍又寒,去上班真係苦差呀。

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 真係人間冷藏庫添呀。。。哈哈哈。。。

      刪除