我的網誌清單

2016年11月21日星期一

上車盤

星期日,好好太陽又好暖笠笠,亦係三色貓正式成為業主嘅大喜日子!!


佢個上車盤,基本上係用我哋收集返嚟嘅廢材建成嘅,四隻腳係從一張舊餐檯嘅切割出嚟。

屋身係實木,原身係釘在牆身上嘅木材,木材有兩層,中間鑲入咗一層保暖物質,所以多咗好多功夫,但係就會舒服好多。

其實屋身好快就搞掂咗。 屋頂就麻煩啦,等咗好耐都等唔到合適嘅廢材,終於响一個落雨天,我哋响屋企附近發現有大裝修,找到一塊大鋁板,但係要自己切割同將佢扭曲成合適嘅形狀,再將佢同一塊木板鑲嵌好,可惜我哋工具唔夠,等咗好耐先借到工具,勉強整成,本來如果有王子想要嘅工具,會做得更加靚,但係無人有,咁唯有退而求其次啦。

每個物料都要多次塗上保護漆同油漆,確保佢唔滲水,呢啲物料,都係我哋之前用剩嘅。

門口係唯一買嘅貓門,天氣凍時,可以將膠板裝上,咁三色貓就可以自由出入之餘,唔會比啲冷風吹親。裡面呢,我已經幫佢鋪好厚厚嘅毛氈。

夏天嘅話,佢可以响入面避雨,亦可跳上屋頂曬太陽。


我哋攪間屋時,新業主响附近曬太陽。
王子就一直嘀咕著,說放咗咁多心機,如果佢唔肯用,佢會好失望囉。
我連忙安慰佢,或者應該諗,我哋盡咗照顧佢嘅責任,等佢唔使淋雨吹風,佢喜唔喜歡用,就由佢揸主意啦。

後記:新業主响第二日中午已經開始入屋巡視啦,我連忙通知王子呢個發展商,佢開心不已呢。

31 則留言:

  1. 三色貓好幸福啊, 五星級豪房, 讚. 👍🏻

    回覆刪除
  2. 最少有間屋, 你地行開行埋, 佢都有個地方抖抖

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢今朝出去玩完,已經識得响裡面瞓著覺等開門啦

      刪除
  3. 間屋很大,將來佢開枝散葉都夠住,真週到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 開枝散葉無佢份啦,不過唔知會唔會多過同居密友

      刪除
  4. 間屋好靚呀!王子好犀利。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!我轉告佢知,等佢開心下

      刪除
  5. 我呢邊好少見有貓屋,狗屋就有好多。所以三色貓應該可以很驕傲同其牠貓講:「幾時過嚟睇下間新居呀?」

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都少,但係都有,但係如果品質好,價錢好貴吓。
      佢應該唔會想其他貓去佢間屋,佢哋好怕人哋進入佢哋領土㗎,驚鵲巢鳩佔

      刪除
  6. 新業主有冇擺幾圍入伙酒咁呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,要低調啲,被其他貓發現,驚鵲巢鳩佔啊

      刪除
  7. 回覆
    1. 冇呀,要低調啲,被其他貓發現,驚鵲巢鳩佔啊

      刪除
  8. 回覆
    1. 多謝!我轉告佢知,等佢開心下

      刪除
  9. 三色貓無再返去另一個主人到喇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時都有呢個疑問,三色貓基本上日日响我哋屋企,另一個主人又冇搵過我哋,我哋估貓貓已經好少返去,佢哋大概都放棄咗

      刪除
  10. 王子真係好勁喎.....有咁大間靚屋住點會唔鍾意,我驚會有其他貓來爭地盤添喎XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,你講中咗我諗緊嘅,我都怕驚鵲巢鳩佔呀,所以要成日留意住,有無可疑貓出沒

      刪除
  11. 回覆
    1. 佢今朝响裡面瞓覺,瞓咗好耐添呀

      刪除
  12. 恭喜三色貓榮升業主,新居入伙,間屋靚靚呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!我轉告佢知,等佢開心下

      刪除
  13. 好欣賞你地用二手材料整﹗要等齊合用的材料,真係耐性大考驗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講中晒呀,真係好考驗耐性,有好幾次王子好衝動想去diy shop買材料,但係睇完都係放棄,其實如果樣樣都係買,我估淨係材料,間屋都要用超過150咬呢

      刪除
  14. Li J,
    你們好叻呀, 什麼都識整!
    關於 google 轉咗網誌版面, 又說什麼歐盟要用家公開cookies。。。。。。
    都唔明佢講乜, 
    你知不知發生咩事?
    有乜要注意呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係㗎,其實我哋啲鄰居仲勁呀。。。
      轉版面度我未深究呀,我淨係留意到有啲排位上嘅改變,大致同以前好似差唔多
      歐盟cookies方面,王子知呀,因為用cookies可以分析到進入你網頁嘅人嘅資料,呢個涉及私隱,而歐盟有條理監管呢樣嘢,所以你會發覺,好多歐洲公司網頁,都有呢段聲明講呢樣嘢(類似閣下接受並同意以下安排等等),如果你唔跟google,自己剷走段聲明,就要自己負責。。。長話短說,王子就係建議由得段聲明留响度,冇嘢需要做

      刪除
    2. Thank you !王子, 真醒, 乜都掂!

      刪除
    3. 唔好客氣!太誇獎啦!

      刪除