我的網誌清單

2016年11月8日星期二

杞子蟲草花雞肉蕎麥烏冬

今年嘅第一場初雪,突然嚟咗,外面氣溫驟降。
過往都係十一月底先有第一場雪,今年早咗好多呀。


買咗包蕎麥粉,打算整蕎麥烏冬。
好多人以為,整蕎麥麵或者蕎麥烏冬,要用足100%蕎麥粉,其實完全唔係,係雖要混合麵粉先做到呢。
我今次用嘅比例係40%蕎麥粉,20%高筋麵粉,40%中筋麵粉。
用機器整,一陣就整好一大盤,分開兩餐食。

雞件我一早用蠔油,豉油,糖,鹽,白胡椒粉,在加入雲耳,蟲草花,切碎咗嘅冬菇同姬松茸,一齊醃。


蕎麥烏冬先煮熟,跟住過冷河三次,期間要用手搓一搓啲麵,去除表面多餘嘅澱粉質,咁做出嚟嘅烏冬就唔會糊口,會爽口好多。
因為蕎麥嘅緣故,煮麵水都係灰灰哋色㗎。


跟住煮湯。
先用少少油,炸啲薑片至焦黃。


跟住加入雞件,皮向下,煎到一面金黃,反轉,加入蟲草花,雲耳,冬菇同姬松茸,炒炒。


倒入數湯匙嘅紹興酒,再倒入熱水,加入魚露,豉油,鹽,少少糖,煮成雞湯。
當然,你唔用水,用雞湯煮,都一樣得啦。
雞件熟之後,加入杞子煮一分鐘,再加入蕎麥烏冬,煮滾,試味。


外面凍冰冰,食碗熱辣辣嘅烏冬就最好啦。
呢個食物比較養生,難得係王子好鍾意食,冬天會多啲整嚟食。
蕎麥烏冬好好味,而且有益,應王子要求,我以後會多啲製作。


22 則留言:

  1. 今日巴黎都落雪, 我地呢度就落雹

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋前幾日都落咗雹,不過好細粒同時間唔長

      刪除
  2. 已經落雪...北京今天也落雪了,冬天早嚟咗喇😊😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年真係早咗好多,希望個冬天唔好咁長啦

      刪除
  3. 王子都知道係寶 / 補,所以咪喜歡咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果藥材嗰啲寶 / 補,佢就唔喜歡啦

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,今年真係早咗好多,希望個冬天唔好咁長啦

      刪除
  5. 這個養生湯麵,材料十足,正!你地咁快有初雪,在郊區嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,城嘅內外都有落雪,聽講郊區好厚雪添呀

      刪除
  6. 睇到已經覺得好暖好好味 ^_^

    回覆刪除
  7. 有自家做新鮮麵條吃,恩愛夫妻,雪天也溫暖如春啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家王子次次見到有自家做新鮮麵條,佢都特別開心㗎

      刪除
  8. 回覆
    1. 要呀,補吓身,準備定最凍冰冰嘅一二月

      刪除
  9. Li J,見到你呢個湯底都覺得好補呀!
    配埋自家製蕎麥烏冬,真係不得了,
    好厲害呀!芙芙都想食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 藥材果種補我家王子唔得,但係呢種呢,佢就好鍾意囉

      刪除
  10. 回覆
    1. 其實有藥材味我都啱㗎,不過王子唔like囉

      刪除