我的網誌清單

2016年11月14日星期一

捲餅

整片皮鴨嘅時候,反正都整開,特定整多啲麵皮。
咁,就可以食多一餐捲餅啦。


隻鴨唔係好大,唔係淨返好多肉,不過拆肉之後都有一碗,配合其他材料,我整咗京醬炒鴨崧,我覺得呢個用來包捲餅,好好味啊。


驚唔夠食,整多一碗沙爹牛肉。
我家王子係牛肉怪,佢就鍾意牛肉捲餅多啲啦。


鍾意乜材料就自己落,我同王子都覺得咁樣好好味,但我搵日又再整多一次麵皮,食多一次捲餅先得。


18 則留言:

  1. 呢啲捲餅(wrap),我諗其實係西人偷中國人師……
    也想知你整的餅皮是否像做春捲皮一樣做法?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係幾好,柔軟之中又有咬口,有啲特別方法整,有機會分享吓

      刪除
  3. 兩樣都好靚,
    沙爹牛肉經常吃,我like鴨崧多喲,難整麻。
    妳仲識整薄餅👍👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係鍾意鴨崧多啲,雖然功夫都多啲
      薄餅我哋好似無得賣,就算有,都要山長水遠先有呢

      刪除
  4. 我由細到大都好中意"人地"食片皮鴨, 因為我唔食鴨但好中意食塊皮同d醬, 所以一定要有人食我先可以痴嚟食..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 你知唔知粉麵店有呢啲皮賣?買啲返屋企,可以整個素片皮鴨食吓喎

      刪除
    2. 下真係唔知有現成,正統叫咩名??

      刪除
    3. 好似好多唔同名㗎,有人叫荷葉餅, 亦有人叫潤餅

      刪除