我的網誌清單

2016年11月23日星期三

過火

包雲吞剩下餡料,於是,決定整生煎包。


除咗一碟包,仲有兩碗酸辣湯花湯。
前菜有辣白菜,呢排紹菜又甜又靚,我成日都食呢個。


早兩天有時間,我做咗啲麵,一直未煮,今日終於用上,做個開胃嘅拌涼麵吧。


呢個呢,本來好地地嘅,點知煎到尾聲時,三色貓响我隔離扭計,門鐘同電話又突然一齊响。。。處理完所有事,就過火啦。。。


初頭諗住要把底部搣走先食,但係試過味,又無咁想像中咁差,完全無燒焦嘅味道,好脆,只係個底乾咗少少,都算萬幸。。。


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,個包都發得好,係過咗啲火囉

      刪除
  2. 回覆
    1. 同想我整生煎包都順手整埋其他㗎

      刪除
  3. 睇見啲肉餡咁正,理得燶唔燶我都要食!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係幾好,唔駛成日食飯,又唔係太多肉

      刪除
  5. hahha...我都試過突然一次過同一時間發生突發事!3色貓點扭計?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢會跟住晒,明顯要你注意佢,不斷响度貓貓叫,又跳來跳去,但係又唔知佢想點,叫佢出街玩,佢又唔肯囉

      刪除