我的網誌清單

2016年11月18日星期五

唔浪費

整完片皮鴨,又起埋啲肉做鴨鬆,剩下鴨骨。
屋企從小到大都係咁,鴨骨唔會丟,會用嚟煲湯同煲粥。
鴨骨加入清水同幾片薑,用壓力煲將佢煲成鴨湯,份量都唔少,可以分開幾次用啦。


是日王子在家午膳,外面又風又有雨,打算做個清清地嘅湯烏冬。
今次依然係做蕎麥烏冬,先煮熟,再過冷河三次。
鑊內加入兩片薑,少少油煎薑片至焦黃,加入已浸泡好嘅雲耳同蟲草花炒炒,加入紹菜炒炒,放入一湯匙嘅紹興酒,加入鴨高湯,鹽,糖及少少生抽,加蓋煮幾分鐘,加入杞子,煮多一兩分鐘,加入烏冬煮滾,試味,就完成啦。
清清地嘅食物,感覺天然有益。

25 則留言:

  1. 不浪費又好味。加咸酸菜煮更美味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都諗過加本地酸菜,不過好似同蟲草花,雲耳唔太夾,就打消咗主意啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實都幾多骨剩低㗎,可以煲到一鍋高湯

      刪除
  3. 以前記得吃完烤鴨,啲鴨腔會用鹹酸菜來煲湯,味道好正,而且亦可僻除一些鴨羶味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都記得食過呢個,但係我家煲得最多嘅,應該係果皮冬瓜煲鴨殼,有啲似陳皮鴨腿湯飯個陣味

      刪除
  4. 我通常用鴨骨來煲粥,唔知王子食唔食呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次都有用嚟煲粥,加咗菜乾,不過我自己食咋,食粥呢樣嘢我諗洋人都係麻麻

      刪除
  5. 哎呀!乜你唔早啲出呢個post㗎,我掉咗啲骨喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咁,執返囉。。。。講笑啦,我哋今個禮拜鴨大減價,2歐1kg咋,所以我今日又係食片皮鴨,你度減價幾錢1kg?

      刪除
    2. 特價我估都要double你個價錢。

      刪除
  6. 係喎﹗我掛住留返D鴨油,掉鬼左D鴨骨﹗(不過我朋友同阿哥都話,原來雞鴨鵝都好"毒",排名分先後,鵝最毒,應該係極寒的意思我估,所以唔係個個受得)
    鴨鬆即係乜呢?第一次聽。Google搜圖個樣好似 Minced duck meat 咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我淨係聽過鵝,牛肉,筍,蝦,蟹呢啲好"毒"同好"發",雞鴨就未聽過,不過以我所知,係熱底嘅人唔啱食,好易令人生大瘡之類,你可以睇下呢個喎http://hk.apple.nextmedia.com/supplement/retails/art/20100322/13845478
      係呀,鴨鬆係將食剩嘅鴨肉剁碎,加埋其他配料同汁料炒成,有啲似炒粒粒咁

      刪除
    2. 嘩﹗呢篇幾好,鹿肉都提到 (我地呢邊有得買野生的),謝謝啊﹗

      刪除
    3. 我食過大蔥炒鹿肉湯麵,味道幾好㗎

      刪除
  7. 我有時買燒鴨,剩左的鴨骨都會加白菜同豆腐煮番個湯,唔浪費架

    回覆刪除
  8. 健康又好味又吾浪費👍🏻👍🏻

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 係呀,而且清清地,個胃冇咁重負擔

      刪除