我的網誌清單

2016年5月11日星期三

肉醬意粉

去藥妝店掃減價貨,經過超市,見到優質肉碎半價!!!仲要有好多盒!!上倉!!
突然好想好想食肉醬意粉。
真係好耐冇食過啦。


頭盤有個沙律,王子話開始返屋企,我立即去小菜園新鮮摘,今日嘅收成係菠菜同花,是啊,這幾天,花開了,可以開始供應我家廚房, 苜蓿芽都係今日收成,番茄呢,哈哈,都係今日。。。買嘅。。。。


我家的肉醬是很認真製作的,要花嘅時間亦特別多,但是成品真的是肉醬而不是肉碎,肉醬會在口腔內融化,不會有粒粒肉碎嘅粗糙感。

我知道王子會狂食此物,但又不想他吃太多肉,於是在肉醬中加入大量甘筍粒同粟米粒。

這次用嘅係小號長通心粉,好好食,好彈牙呀,真係比一般意粉好食。

我家王子最後係食咗兩碟意粉加一碟淨肉醬,真係食力無窮。。。


這樣的配搭,好像健康點,均衡點。。。


20 則留言:

  1. 王子要減肥嗎? 肉醬意粉好正啊. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日都話要減肥,個一陣就冇晒聲氣囉

      刪除
  2. 你有邊樣野唔認真架 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 有架,甜品類囉,我唔特別鍾意食

      刪除
  3. 我的最弱項就是整肉醬意粉,肉醬煮完都係一粒粒。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 仲要有啲注意點同技巧,佢先會變成醬

      刪除
  5. 我仲以為外國人對肉醬已食到厭了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦,經典菜式,永垂不朽就真,尤其係屋企有小朋友

      刪除
  6. 正正路路肉醬意粉都好健康
    太太仲加碼改良,真喺用心良苦,
    只有外國先可以即摘即煮,
    不過仲要妳有心機心思先掂,
    最驚太有創意,不倫不類菜式。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實煮肉醬時會發現出咗好多油㗎,不過呢啲油係香味嘅精髓,所以要保留。。。
      我明知佢會係咁食,所以蔬菜份量比肉嘅份量仲多,咁佢其實最後食嘅肉嘅份量,就會同普通一碟肉醬意粉差唔多

      刪除
  7. 王子真係堅食得, 辛苦煮完見人地一碟接一碟咁食其實好滿足啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好黑洞feel,不過我落咗好多蔬菜,所以比一般肉醬健康好多

      刪除
  8. 兩碟意粉加一碟淨肉醬.... wow

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到碟淨肉醬真係唔知講乜好

      刪除
  9. 袁生都好鐘意食肉醬,我都經常整俾佢食呢

    回覆刪除
  10. 沙律和肉醬意都超like~~~~~夠晒新鮮^^

    回覆刪除