我的網誌清單

2016年5月7日星期六

探索

搬咗新居之後,久不久都有掛住舊居嘅後山。
這星期,王子攞咗一日假,加埋公眾假期,有四日連假呢。
天氣超級好,我哋決定去探索吓屋企附近嘅自然環境。


選擇咗其中一條路線,經過一堆嘅私人花園。


天氣好好,個個花園入面都有人響度忙著。


開始走入森林,天氣暖咗,森林變得一片翠綠。


呢樣植物叫蕁麻,勁粗生,上面長滿刺,俾佢拮到會好痕,但係佢係一種好好嘅天然殺蟲劑同肥料,所以都有唔少人摘嚟用。


森林中有啲已經斬咗嘅樹,唔知邊個咁有藝術感,用佢嚟玩雕刻。



見到好嘢!


係Bärlauch(wild garlic野韭菜),一大片,仲係未開花添!!!


森林中間有個小河谷,天氣好,好多人响度踩單車同野餐。




一大片綠色,心曠神怡。。。


跟住又見到野韭菜,超級多啊,根本多到睇唔到盡頭。


呢邊比太陽照到,已經開花啦。


 蒲公英與小黃花也盛開了,蒲公英仲好似降落傘咁,周圍飛。。。


森林中有間啤酒餐廳,要到夏天先正式開。


 一般人當然不可以住在森林中,但係佢哋係經營者,就可以响度住。
遠遠見到好多柴,仲有一個個盒。


估到是什麼嗎?


是養蜂盒呢。


仲有養雞。
呢種响森林中養吓雞,養吓蜂,種吓菜嘅生活,唔知啱唔啱你呢?


18 則留言:

  1. 我只見佢地儲落好多柴

    回覆刪除
  2. 咁多Bärlauch有冇摘番啲去煮嘢?
    我畀brennnessel刺過,勁過畀蚊o交。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啊,今日post
      我家王子細個試過成個人跌倒落Brennnesseln度,超大鑊呀,依家見到都怕

      刪除
  3. 好環境呀,行下都唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而且好近屋企,散步好去處

      刪除
  4. 我這裡也有像你說那樣的農莊,聽說會接待一些團體如學生或遊客,但平時卻很少見有人參觀和光顧……
    那種生活、環境真的很好,而最美之處在邊沿還連著一條小河呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋唔係好多農莊開放俾人參觀,但係超多馬農,成日見到有人騎馬踱步

      刪除
  5. 香港又興番野餐,但响嚮往的人不多!

    回覆刪除
  6. 森林中養吓雞,養吓蜂,種吓菜嘅生活 -- 我一定唔掂,怕蚊呀 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋唔多蚊㗎,久唔久一隻㗎咋

      刪除
  7. 行入森林走一圈駛唔駛兩個鐘?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果一直行,完全唔行其他路,應該得嘅,如果想行晒入面啲路就要大半日啦

      刪除