我的網誌清單

2016年5月30日星期一

夜購

久不久,有心情時,我跟王子會去夜購。
就是在超市關門前兩小時,去睇下有冇跳樓貨,通常假期前就最多。
星期日,我哋嘅超市全線唔開,星期六晚見天氣好好,又去睇下囉。
呢排新嘅農產品未上場,生果同菜都好貴,雖然小菜園有收成,但有些想吃但又沒種的,就要出去買。


這個星期食咗兩次國產白蘆筍啦,品質好好,王子大讚。
超市跳樓價:500g一包,只係2歐!!


仲有西班牙產嘅黃金桃,好香,都係2歐,唔算勁平,但係王子鍾意食就得啦。


跟住係沙律菜,全部都係三蚊左右港紙一盒咋。
買咗火箭菜,呢個王子最討厭食,我買俾自己食嘅。


另外仲買咗羊萵苣(nut lettuce)。
呢兩種小菜園都無,不過好老實講,我們已經有點被寵壞,沙律菜,還是小菜園嘅好食。。。


呢個係最最最抵買嘅櫻桃蘿蔔,大大一扎係幾毫子港紙,重要勁新鮮。。。


是日嘅蔬菜統營報價完畢,多謝收看,哈哈哈。。。

26 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁多都係十幾歐咋,仲要咁多包白蘆筍。。。

      刪除
  2. 之前荷蘭回來, 我都在超市買了一包綠色露荀, 一束一歐咋, 開心都吖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都想買綠色露荀㗎,不過今年仲係無乜見過,見到都好貴。。。

      刪除
  3. 好抵啊, 櫻桃蘿蔔可以點食? 沙律?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,通常係切薄片放沙律上面食,因為切開好靚,所以又可以幫手裝飾吓個沙律

      刪除
  4. 香港有兩間日式超市,晚上6點後都有特價熟食賣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋超市唔流行熟食㗎,除咗麵包囉

      刪除
  5. 真係好抵, 可惜我呢度無呢 T-T

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有呢啲,你會唔會夜晚特登去碰下運氣呢?

      刪除
  6. 回覆
    1. 因為星期六人流多,啲貨都係早上到嘅,所以特別新鮮

      刪除
  7. 我一向叫櫻桃蘿蔔做紅蘿蔔仔,多用來雕花裝飾,和作沙律用,但幾毫子一扎就想都冇想過,我這邊一扎要幾蚊紐元呀!
    再:我通常會早購,因為早上舊肉要換新的,價錢有時可低至一半。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋係有啲無定向風㗎,任何時候都有跳樓貨,都係碰運氣㗎咋

      刪除
  8. 好過份呀平得!!臨收工d貨都咁鬼靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實同早上買嘅係一樣㗎,因為啲貨根本就係一次過朝頭早收嘅

      刪除
  9. 好抵!係我一定會時時去,哈哈哈.

    回覆刪除
  10. 買到平嘢特別開心^^
    黃金桃未食過呢:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好多品種嘅桃我都未食過㗎,依家好興出返啲古早味嘅桃,所以品種越來越多

      刪除
  11. 真係好抵,買到平野一定好開心呢

    回覆刪除
  12. 我成日買特價火箭菜後都係食唔晒 (肥仔只會食少少),就算午餐都食埋,最後都會掉半盒左右.... :/ 你一個人食得晒一盒?除沙律 & 意粉仲可以點食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果當沙律食,一個人真係食唔晒㗎,例如可以切碎,加啲芝士整奄列,或者炒飯到尾段時,加入去,代替青豆。。。。都好多方法可以處理啊

      刪除