我的網誌清單

2016年5月9日星期一

野韭菜醬漬三文魚井

做好嘅wild garlic pesto(野韭菜醬),大部分都係入咗冷藏庫,只留下一小部分做晚餐。
野韭菜醬通常係用嚟整意粉,搽麵包咁,今次我用嚟漬三文魚。


响小菜園摘吓唔同蔬菜,整味噌湯,突然發現我完全忘記咗茼蒿嘅存在!!!立刻摘下,茼蒿真係好香呀。


主菜係野韭菜醬漬三文魚井,三文魚刴碎,加入野韭菜醬,黑椒碎,海鹽,少少檸檬汁,拌勻後入雪櫃醃15分鐘便可,真係快靚正。
其實呢個用煙三文魚整都得,只是煙三文魚本身有鹹味,唔洗再落海鹽啦。


18 則留言:

  1. 用黎整漬三文魚好有新鮮感好煮意!打隻靚生蛋響中間撈勻唸起都流口水!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 生蛋撈飯我鍾意食呀,尤其係窩蛋牛肉飯,不過就有少少驚囉

      刪除
  2. 好犀利,連菜都自己種嘅

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 相對之前整開嘅三文魚井,呢個口味比較清新

      刪除
  4. 如果你呢個pesto用嚟煮意粉,唔知你會唔會再加芝士呢?
    你那個三文魚井我真想做做,但又冇你呢一樣蒜香韮菜呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係素嘅,應該會呀
      我覺得你可以試下用basil整嘅pesto,味道應該都唔錯

      刪除
  5. 回覆
    1. 如果自己煮,會盡量食得健康啲

      刪除
  6. 有啲和風味道
    唔怪得王子咁積極去摘菜,有口福了^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,和風洋食
      通常洋人都好鍾意呢種野韭菜,而且賣得好貴添

      刪除
  7. 回覆
    1. 係吖,我覺得用來夾麵包,整沙律都唔錯

      刪除