我的網誌清單

2016年5月21日星期六

沙律菜包糯米波波

王子好鍾意食糯米,佢响泰國食過糯米波波,好鍾意,久不久都講。
這天,我們便來個糯米波波餐。
糯米蒸熟,放涼一點,搓成糯米波波。
小菜園嘅沙律菜長大了很多,摘咗唔同款式,用來包啲糯米波波。
配菜有兩款香草:莞茜同綠蘇,仲有碌冧漬蔬菜,同魚露雞。


選擇好自己想要嘅配搭,包起就食得。
糯米波波嘅口感同一般飯團好唔一樣,係極之彈牙,好Q嘅感覺,有機會要試試。


糯米波波我刻意整多咗,吃完飯抖一陣,可以用來做甜品。
家中還有印度芒果,立刻用來做王子愛吃嘅芒果椰汁糯米。
呢個甜品我麻麻,於是一早為自己準備咗凍紅綠豆沙牛奶。
我一半都未食完,有人已經大叫,話要多一碟,吓!呢碟都唔少嘢喎,仲食?!
好彩我真係仲有一份糯米波波同椰汁,本來留第日食嘅,依家拎埋出嚟,切多個芒果就搞掂啦。
食完第二份,有人飽到反艇。。。


26 則留言:

  1. 又飽肚又好味,等我揾日都試下

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,咁樣唔使另外再整主食,同埋可以食少啲肉

      刪除
  2. 糯米唔好食咁多呀,唔知王子知唔知?

    回覆刪除
  3. 我今日都買左包糯米, 又係想整這個甜點同遲D包糭食.

    回覆刪除
  4. 吓? 甜品都係糯米,王子唔悶架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢仲可以食兩碟甜品,真係好鍾意

      刪除
  5. 呢個甜品餐,我食唔到,消化系統受不了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我得㗎,不過我唔多鍾意食甜飯類嘅食物

      刪除
  6. 好勁一次過可以食到咁多糯米!
    糯米波波未試過咁食,搵日試下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 糯米波波似食日本嘅mochi,好彈牙好Q果種

      刪除
  7. 回覆
    1. 分明係今日嘅我,打倒昨日嘅我

      刪除
  8. 回覆
    1. 好似飯團咁,但係糯米波波其實似mochi,QQ的

      刪除
  9. 回覆
    1. 佢食第二碟甜品時,我真係有啲o咀

      刪除
  10. 回覆
    1. 王子話呢個配泰式青木瓜沙律好好味喎,不過我度青木瓜真係好貴,我估你度應該好平,可以試下喎

      刪除
  11. 睇見都想食呀,我前幾日都整左芒果糯米飯,不過係用黑糯米呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想買返包黑糯米呀,次次都唔記得買,下次一定要記得!

      刪除