我的網誌清單

2016年5月8日星期日

Wild Garlic Pesto

在森林裡見到咁多wild garlic野韭菜之後,王子第二天,立即帶齊工具去採摘。
採摘一陣已經一大籃。


咁後期工作,梗係我啦。
Wild garlic嘅其中一個特點,係可以採摘嘅日子好短,採摘要趕在開花前,一年係得一個月左右,而且wild garlic唔適合加熱,同韭菜唔同,加熱之後佢嘅香味會消失。
要保存佢,我打算整wild garlic pesto。
整pesto好多時係用pine nuts,我屋企冇(太貴啦!!!),咁用葵花子代替。
將wild garlic洗淨,抹乾水,加入鹽,靚嘅橄欖油,葵花子,搞碎,便是我的基本版pesto。
我沒有加入其他元素,因為要保留將來做其他食譜嘅彈性呢。


 之後將食物膠袋套在小杯中,放入pesto。


綁好一袋袋,再放入膠盒內冷藏,要吃時拿出一份來解凍就可以。
其實亦可以將佢製成冰粒,再冷藏,不過我唔想個雪櫃一大陣味,所以鍾意用呢個方法。
做好嘅pesto可以變化成不同嘅食譜,明天再講講。


18 則留言:

  1. 唔知香港有冇呢種Wild Garlic

    回覆刪除
  2. 今年我地要重新種過 basil,如果我有你咁多,我都會自己整 pesto,真材實料,好食多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今年種啲basil終於有收成啦,琴日啱啱開始食

      刪除
  3. 對我來講,這樣的一小包已經很夠用了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以我鍾意呢種包裝方法,每次一包,而且無咁嘥位

      刪除
  4. 回覆
    1. 用手摘無咁快嘛,王子帶咗園藝剪去,搵啲生得密嘅地方,一手束起一扎,順時針方向稍為扭一下,打橫一剪,就好多啦,無園藝剪你可以用普通剪刀囉

      刪除
  5. so nice, can make more and freeze .

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,basil多嘅時候又係可以咁做

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,每次食嘅時候攞一粒,煮好意粉隔咗水趁熱同粒冰搞一搞,粒冰好快就溶化,碟意粉又搞掂

      刪除
  7. 真係一分耕耘,一分收獲!

    回覆刪除
  8. 我整係識得用黎整意粉!好羨慕吖, 有自己種既材料, 香港就難d喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今日整咗意粉以外嘅嘢呢,其實pesto真係可以好百變

      刪除