我的網誌清單

2016年5月25日星期三

瑤柱粟米雞粥

某日,完全好似失咗憶咁,完全唔記得咗王子有飯局,唔返屋企食晚飯。。。
雖然未煮餸,但係已經洗咗米,咁唯有將佢改裝啦。
啱啱雪櫃有隻粟米雞,奧地利貨,响平價超市買,又平又好食,起咗啲肉,骨頭同個雞腔斬件,加入1茶匙鹽醃30分鐘。


雞, 四粒瑤柱,米,5公升水用壓力煲壓20分鐘,自然排壓後等30分鐘以上。
開蓋後加入一罐超甜粟,少少白胡椒粉,試味,完成!
有雞又有瑤柱煲出來嘅粥,真係好鮮味啊,只是,吃粥嘅後遺症係,好快肚餓,仲要頻頻上廁所,吃粥,還是中午吃比較好。。。

19 則留言:

  1. 用壓力煲煮完,再要30 分鐘排壓/氣? 我有個煲但唔敢用。

    回覆刪除
    回覆
    1. me too, scared of the steam somehow, kekkee

      刪除
    2. 其實危險嘅係,裡面嘅壓力仲响度,但係又可以開到個壓力煲,咁就有危險,但係新款嘅壓力煲已經有幾重嘅安全裝置,裡面仲有壓力時係開唔到嘅,另一個超安全嘅做法係,等佢自然排壓/氣,我鍾意呢個方法多過刻意幫佢排壓,個壓力煲嘅膠圈會襟用啲,而且用餘溫煮食,又慳電,煮食效果又好。

      刪除
  2. 應該叫瑤柱粟米粟米雞粥喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈,應該叫香港瑤柱德國粟米奧國粟米雞粥

      刪除
  3. 好味道, 用番雞骨煲粥夠鮮.

    回覆刪除
  4. 我喜歡用電子瓦𦉘,貪佢唔黐底又唔使睇火。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無電子瓦𦉘呀,我用開壓力煲都唔黐底

      刪除
  5. 好味, 我喜歡用thermal pot XD !

    回覆刪除
    回覆
    1. thermal pot我以前有用過,要時間足夠先得

      刪除
  6. 瑤柱+粟米+雞, 個粥點會唔好味

    回覆刪除
  7. 好足料,一睇都知好味道呢

    回覆刪除
  8. 自從煲左麥皮之後就少咗煲粥,煮麥皮唔駛咁耐時間

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常係有隔夜飯,就會用嚟煲粥

      刪除