我的網誌清單

2016年5月5日星期四

清理

最近一個月要清理小菜園,無形中得到好多菜,外出買菜量大大降低。
今日搞掂一部份農活,咁又利用啲自家農作物,預備晚餐。


小菜園嘅最後兩個swede都清埋啦,可以煲個A貨青紅蘿蔔湯。


見blog友整咗韓式蛋卷,我又好想食,不過諗住下個禮拜先整,點知買蛋時跣手,整裂咗兩隻,咁擇日不如撞日啦,整咗紫菜甜蛋卷,加埋車里茄,仲有韓式涼拌牛蒡葉,當一個素頭盤。


清埋啲kale,用咗一半,加啲甘筍雞肉,做個小炒。


天氣漸漸暖和,希望小菜園嘅植物繼續努力,等我哋可以盡快食到新種嘅蔬菜!

19 則留言:

  1. 之前你舊屋都種好多菜㗎,乜搬了家後還未恢復舊觀?

    回覆刪除
  2. 有自家種的菜,特別健康好味!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 可以有多啲選擇,好多我想食嘅菜出面都無得賣

      刪除
  4. 回覆
    1. 依家食嗰啲係上年種落,呢排暖咗,佢哋生到好大呀,其實我仲有買菜,主要係啲熱天先有嘅菜,番茄嗰啲,不過個量就少咗好多

      刪除
  5. 咁你會唔會養埋雞呢?

    回覆刪除
  6. ooooo, I am so jealous.... <3 <3 <3

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 都係啲夏天嘅農作物,番茄,豆,瓜之類,夏天太熱,其實好多菜葉類都種唔到㗎

      刪除
  8. 自家菜食得安心冇農藥

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己種,有得玩有得食,順手做埋運動

      刪除