我的網誌清單

2016年5月27日星期五

椰汁魚露雜菜雞柳

天氣又回暖,應該真係開始暖啦。
這日,想食啲東南亞風情嘅嘢,整咗椰汁魚露雜菜雞柳,配紅豆飯。


雞柳用魚露,糖,少少老抽醃1小時。
茄子,甘筍,翠玉瓜切小件。
用少少油,煎煎茄子,盛起,加少少油,炒炒甘筍,盛起。
加少少油,炒炒雞柳,盛起。
將甘筍回鑊,加入半杯水,加蓋,中小火煮10分鐘,加入一杯鮮奶,魚露,糖,鹽調味。
加入茄子,翠玉煮3分鐘,加入雞柳再煮3分鐘,加入椰漿,試味。

簡簡單單,咁又完成一餐。

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,不過唔可以落咁多,好肥㗎

      刪除
  2. 回覆
    1. 我ok㗎,只係覺得佢肥,所以唔會成日食

      刪除
  3. 以前食過一個湯麵, 個湯底同你好似架. 不過間餐廳無這個麵供應啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食過類似,不過係加咗香茅嘅,本來我都想落香茅,不過實在太貴啦,無買。。。

      刪除
  4. 我好鍾意食有椰汁的食物,不過怕肥,唔敢成日食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都係久唔久食,同埋每次只用一小罐

      刪除
  5. 我鍾意好濃的椰漿味,咁至覺得有東南亞風味呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好肥㗎,所以我係久唔久食,同埋每次只用一小罐

      刪除