我的網誌清單

2016年5月14日星期六

懶人版自製麵筋

這天,突然好想食麵筋。
以前我都試過自己搓粉洗麵筋,不過要做好多功夫先得少少麵筋,而且要浪費好多麵粉,玩咗幾次就無繼續。
是日試下懶人版自製麵筋,呢啲係麩質蛋白粉。


逐少逐少加入清水搓,直至麵團唔再吸水,呢個就係麵筋。


用剪刀剪一小塊,放入油內中火炸到金黃。


咁就有一堆炸麵筋啦。


跟住拎去炆,我整咗兩種口味。


呢個係咖喱味。


 呢個係酸齋。


放涼雪凍,用嚟做晚餐嘅配菜。
食味聽日分享。

23 則留言:

  1. 的確好好嘥工夫,
    喺好似傳統麵筋,叻叻♡♡
    唔喺扮嗰啲,不倫不類@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 用呢個方法係方便好多,之前自己搓粉洗麵筋,要兩日先搞掂

      刪除
  2. 已經好耐無食個呢家野

    回覆刪除
  3. 係好簡單喎呢個方法!新鮮自己整麵筋一定無出面買咁有時有大浸油益味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個好方便呀,而且我哋係無麵筋賣嘅,所以想食一定要自己整

      刪除
  4. 其實你的做法…好耐之前我都有這樣整過,嗰種麵粉好似叫 gluten flour ,我唔知有冇記錯?
    我想問你嗰啲粉英文點叫呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,你無記錯,亦都叫做vital wheat gluten

      刪除
  5. 普通麵粉可唔可以用呢個方法整呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔可以,因為普通麵粉嘅starch成份好高,但係整麵筋係要好高gluten嘅粉,所以要用呢種去除咗大部份starch嘅麵粉

      刪除
  6. 請問這裡用左幾多g 粉? 兩樣都想食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用咗400g粉,但係加咗水之後,呢個麵筋團有成600g以上㗎

      刪除
  7. 酸齋味就食得多,咖哩味都係第一次見,學到野,下次試下先!👏😋

    回覆刪除
  8. 我大鄉里,不知有呢種粉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常洋人素食者會鍾意買呢種粉

      刪除
  9. 你講到好似好容易咁,我以前試過,攪到好多油煙呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇乜油煙喎,麵糰無油脂無肉汁,炸嘅時候通常唔會好多油煙,只要火唔太大就可以

      刪除
  10. 我未見過呢隻粉喎. 我都好想整麵筋嚟煮炆齋, 但學你話齋用麵粉個方法多功夫又嘥粉, 所以到依家都係未整過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常洋人素食者會鍾意買呢種粉,我試過自己搓粉洗麵筋,1kg麵粉最後得返啲啲,大部分都嘥咗,而且用咗我兩日時間同好多水

      刪除
  11. 回覆
    1. 呢個係方便嘅方法囉,仲有傳統用水慢慢洗走啲starch嘅方法

      刪除