我的網誌清單

2016年5月19日星期四

自助手卷晚餐

有好幾日冇食魚啦,又係時候食返餐。
整定啲醋味飯團波波,魚生,苜蓿芽,紫菜等等。。。
今晚食手卷,仲係自己包,次次整手卷,整完一碟啲紫菜已經由脆卜卜變成淋pat pat,今次索性自助形式,自己手卷自己捲。


放一舊飯响紫菜面,45度角,用茶匙壓平一點,放少少魚生,少少苜蓿芽,拎起紫菜嘅左下角,順勢捲就會成為雪糕筒嘅形狀。


就咁就食得,而且啲紫菜仲係脆卜卜嘅。
我家王子見到呢壇嘢十分興奮,好似小朋友咁,開開心心走去洗手,佢一向鍾意呢啲將做手工同食物結合嘅進食形式,十分有興趣。
我梗係開心啦,可以做少啲,啲紫菜又冇變咗淋pat pat。。。
呢個形式開party都唔錯,功夫少,又可以遷就晒唔同人嘅口味。


21 則留言:

  1. 自己食自己卷好好呀,不過魚生唔啱我

    回覆刪除
  2. 唔想淋,或者買手卷嗰啲包裝膠套。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係有睇過果啲獨立包裝嘅手卷專用紫菜,想用嚟整手卷午餐盒俾王子,不過真係太貴啦,唔捨得買。。。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我哋洋超都有紫菜同壽司米賣,你哋有冇?

      刪除
  4. 呢幾 weeks 都想整壽司,不過太懶喇,睇左當食左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得呢個唔係好多功夫,反而壽司真係要多啲時間,而且我整得唔靚

      刪除
  5. 好方法, 自己整又有得玩, 正.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得小朋友會like,自己又唔洗做到一頭煙

      刪除
  6. 見到你寫:「王子見到“呢壇嘢”十分興奮,好似小朋友咁。」哈哈…乜你都會咁寫呢?
    自己捲當然好啦,鍾意三文魚多啲就落多啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喜歡咁寫,夠港式!

      刪除
    2. 我成日見到一碟碟,擺到成張枱都係,都會諗起人哋開壇作法。。。

      刪除
  7. 有得食又有得玩,好開心^^

    回覆刪除
  8. 好煮意,不過我甚少食魚生。

    回覆刪除
  9. 我由心讚你呀~ 你好叻呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你誇獎呀,如果改用甜蛋卷,素火腿果啲,你都會啱食

      刪除