我的網誌清單

2015年2月24日星期二

慶生(1)

今年慶生我安排到時間,享受咗三個免費慶生優惠,
其中一日去咗全日桑拿+浸礦泉浴,同去年一樣。
另一日去咗保時捷博物館,又係有免費慶生優惠黎架。




先睇啲古董。。。係真古董。。。





呢架做結婚花車幾正喎!



車我唔識架,大家睇相啦!

















睇完古董睇啲快嘅!









呢度矜貴過啲車,有紅外線感應架。
原來超過30,000次得獎。






20 則留言:

  1. 保時捷博物館有免費慶生優惠...咁我要睇吓我d檔期先. heeheeh

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 唔識都好嘅,唔識就唔識鐘意,識咗鐘意咗就要財來自有方

      刪除
  3. 嘩,我阿仔見到D車一定好興奮

    回覆刪除
  4. 我呢邊有間老爺車博物館,如果有慶生優惠就好咯,因為而家入場費不便宜,我以前好耐好耐先去過兩次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地入場費8歐,Mercedes-Benz Museum都有慶生優惠架

      刪除
  5. 祝你生一快樂,日日有食神!

    回覆刪除
  6. Happy Birthday 呀!
    的車款式好靚又有流線條!

    回覆刪除
  7. 遲來的生日快樂啊﹗ :)

    幾年前去了平治博物館 (當然係比錢入去 :( ),我倆都超興奮﹗明年慶生我也要去 Porsche Museum﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!
      唔使錢又唔使諗嘅慶生節目,呢啲正呀。
      去完順路又可去浸浸,relax吓。

      刪除