我的網誌清單

2015年2月14日星期六

焗豬扒飯

我超鐘意食焗豬扒飯,你鐘意嗎?


炒咗蛋炒飯做底,煎香豬扒,煮個汁再焗。
焗咗一大盤都係幾歐,香港一份焗豬扒飯,唔知依家係咪已經好貴?



22 則留言:

  1. 啱啱先吃完,
    哩樣港式焗豬扒飯!

    回覆刪除
  2. 焗豬扒飯就麻麻地啱我啦!

    回覆刪除
  3. 焗豬扒飯,最重要係豬扒同個汁都要好……
    你是用茄汁定用傳統的黃汁呢?

    回覆刪除
  4. 妳這裡咁靚的豬扒飯, HK幾多錢都吃不到呢!

    回覆刪除
  5. 一百分快餐個D已經無以前咁好食啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我淨知細份咗又貴咗,大勢所趨呀

      刪除
  6. 正呀,多謝好提議,下星期要試下先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個焗一盤,夠一家人食,材料又方便易買

      刪除
  7. 回覆
    1. 我有時都懶整架,一整就焗一大盤,煮少餐!

      刪除
  8. 已好耐無整焗豬飯了。。。見到即流口水!我一般會焗至微焦,更香更似大家樂的味道!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,微焦正呀,不過我只可微焦,王子唔多鐘意〝焦〞架

      刪除
  9. 香港豬扒飯幾錢? 度度地方唔同價, 大家樂美心.... 30皮左右, 我這裡唐人街 8皮, 不過要加稅.

    回覆刪除