我的網誌清單

2015年2月27日星期五

Brunch

成日見blog友食buffet,我又想去食buffet喎!
立即check優惠,有間小酒店剛剛有brunch promotion,買一送一。
趁唔想煮,同王子去食。
呢度食brunch可以食4小時,跟住仲可以任坐。
先食早餐。




茶、咖啡品質相當好。
仲有本地橙汁,同包一杯sparkling wine。


Antipasto,洋人非常like,我麻麻。



竟然有Carpaccio!So nice!!!


食過早餐,抖抖再食lunch。
有三文魚Maultaschen。






熱盤麻麻。
甜點幾正。


呢個第一次見。。。


仲有一半嘢食冇影,呢間真抵食,有promotion會再黎。

16 則留言:

  1. 睇落都唔錯,尤其是那些冷盤,看到煙三文下面舖了大豆芽菜這又幾特別喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲冷盤正呀,煙三文下面啲芽菜唔知係乜嘅芽菜呢

      刪除
  2. 英國的buffet 一點都不抵食。 你的我覺得已經好好,有cold cut 又有 熱食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢餐分分鐘仲平過香港,真抵食呀

      刪除
  3. o個d Antipasto我好like食架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係??王子又係呀,我覺得佢多油....

      刪除
  4. 似乎早餐好過 lunch, 不過可以坐4粒鍾, 可以慢慢食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早餐、冷盤都正呀,lunch嘅熱盤就麻麻。

      刪除
  5. 可以食4小時香港很少有,而且限時間的多,有些仲限1:15俾番張枱添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度通常唔限時間,啲洋人會寧願唔食架

      刪除
  6. 可以坐咁耐,朋友聚會幾好喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,買一送一,仲可以坐咁耐,真抵食呀

      刪除
  7. 啲嘢食幾正喎, 貴唔貴呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 14歐全包,其實淨飲已經回本啦

      刪除