我的網誌清單

2015年2月5日星期四

蘿蔔牛肚

我覺得煮食最大嘅滿足,唔係將食者愛吃嘅煮得美味,反而係將食者本來唔愛吃嘅煮得美味,令食者看到呢種食材嘅見另一面,願意自動放下佢嘅睇法,再去嘗試。
牛肚是我家嘅其中一個例子。
因為小時候食過煮得差嘅德式牛肚,王子以後都唔食牛肚。
我從不强迫佢食,或者陪我食,因為唔鐘意就係唔鐘意,人係應該有思想自由嘅。
最初我煮,佢只會望,後來望望下,佢見我食得滋味個樣,開始去嘗試,初初只吃少少,最後係愛上,大口大口咁食。


响土超見到靚牛肚,立即買!
靚牛肚可遇不可求,見到靚就要上倉。
有牛肚最好有埋蘿蔔,蘿蔔吸咗牛肚汁,超美味。
王子嘅同事之前黎食飯, 我煮嘅其中一樣係蘿蔔牛肚。
王子唔使講, 大口大口咁食。
同事A非常愛牛肚,食咗多多。
同事B未食過牛肚,見同事A同王子大口大口咁食,又勇敢試試。
呢個蘿蔔牛肚係剩菜,其實隔日食仲正。


仲有另一剩菜泰式紅咖哩三文魚千層茄子。
惹味菜,要煮多啲飯喎。

25 則留言:

  1. 而家唔係好敢食牛肚呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而怕化學嘢、高脂同多糖,天然嘅只要唔過量,我反而唔怕

      刪除
  2. 請問牛肚係點整架? 我只係識用滷水浸. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛肚我會特別處理過先煮,否則會臭臭地架。
      我自己鐘意食燜嘅,中西煮法我都鐘意食,我遲啲再整寫寫個食譜吖

      刪除
  3. 回覆
    1. 我已經煮咗一大鍋,諗住留啲整牛肚河,點知都係唔夠

      刪除
  4. 看完這篇,我也決定去鄰鎮的土超碰碰運氣﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 土超平洋超1/3架,又靚過洋超果啲,我見到靚就要上倉架啦

      刪除
  5. 牛肚在我這邊越賣越貴,比牛尾還厲害,要NZ$14~15/kg, 可能這…又是中國人的功勞呀,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊洋超賣牛肚、牛尾又係貴架,貴過肉呀,所以我去土超買,又平又靚!

      刪除
  6. 我去飲茶都會食牛肚!

    回覆刪除
  7. 牛同蘿蔔真係好夾,好味

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天蘿蔔特別甜,吸咗牛肚汁好好味

      刪除
  8. my favorite, but we don't get much of that here though sadly ;(

    回覆刪除
  9. 未戒牛前牛肚同牛排葉都係我最愛!尤其酒樓點心既草肚..hehe><

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀酒樓牛肚正呀,粉麵檔d牛肚都正

      刪除
  10. 牛肚尖最正呀!
    是否用洗米水和白醋去洗牛肚?
    期待妳的公佈整法!

    回覆刪除
    回覆
    1. 洗米水和白醋我又未試過喎?你有冇試過?work唔work?

      刪除
    2. 沒有整過, 在網上看到的!

      刪除
  11. 咁吸引!我都想大口大口的吃呀!恨死隔籬的我呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就方便啦,出街有得食,我一定要自己煮先有得食呢

      刪除