我的網誌清單

2015年2月19日星期四

A貨上海粗炒

屋企冇哂辣椒油,拿拿淋整番一大樽。
自己整辣椒油,真係好好味,又容易,又平,又冇添加。。。


超想食上海粗炒,上海粗麵呢度冇,咁又要揾代替品,整A貨上海粗炒。
咁多代替品中,最喜歡用粗Tagliatelle,粗Tagliatelle比較粗身又有口感,用椰菜、肉絲、蘑菇炒,唔錯呢。


加埋辣椒油最美味。。。


14 則留言:

  1. 我想食老抽炒麵時, 就用意大利粉呢 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時都會,不過今次想食粗炒呢

      刪除
  2. 我又要A貨上海粗炒黎開年,,,,,,,,,,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe.....其實過年菜我麻麻架,我寧願食粗炒....

      刪除
  3. 我都鍾意用 pasta 炒, 好過買中國製麵條。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我兩樣都有買,但係中國製麵條唔容易買到好嘅呢

      刪除
  4. 上海年糕切薄可唔可以?

    回覆刪除
  5. 意大利濶條麵都係從中國傳來㗎?

    回覆刪除
  6. 其實, 用粗的意大利粉, 就即係上海粗麵了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有d唔同架,意大利粉用semolina整,上海粗麵用wheat flour整,係有d分別架

      刪除