我的網誌清單

2015年2月2日星期一

摩洛哥肉丸

回教國家,有樣東西叫牛羊混碎肉。
王子同我講咗N次,話要食。
我知我知,但係牛羊混碎肉唔易買到,去咗N次土超,一係冇,一係俾人買哂。
終於買到啦!


用牛羊混碎肉整肉丸係特別香架,有羊肉,個肉丸有羊香又滑啲架。
是日用摩洛哥香料整摩洛哥肉丸,超有回教國家嘅異國風情。
如果你鐘意食羊,呢個係必試。
做咗600g肉丸,分兩餐食,一餐伴飯,另一餐係moroccan meatball wrap。




摩洛哥肉丸


材料﹕ 
牛羊混碎肉600g
番茜碎4湯匙 


調味: 
摩洛哥香料1-2湯匙(可用其他香料)
豉油1湯匙
1/2湯匙 
1/4湯匙




牛羊混碎肉加入3湯匙番茜碎及所有調味拌勻,攪3分鐘至起膠,搓成一粒粒,
燒熱易潔鑊,不油,加入肉丸,用中火1分鐘,加蓋2分鐘,
開蓋煎另一面肉丸至熟,灑上1湯匙番茜碎。


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 我地响摩洛哥食過牛羊混肉丸,覺得好正架

      刪除
  2. 攪至起膠,要有臂力喎,不過會好食好多,彈D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,攪至起膠先彈架
      哈哈,臂力我有喎,你可以用麵包機攪喎

      刪除
  3. very interesting, such a great idea... let me check if we have that here

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛羊混肉丸,比豬牛混香好多架

      刪除
  4. 西人啲羊無羊羶味嘅, 中國啲羊就勁羶, 我喜歡少少羊羶, 土超啲羊又如何呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 土超啲羊得架,王子大讚,揾機會試試

      刪除
  5. 回覆
    1. 你度有回教徒同印度人,可能有架

      刪除
  6. 牛羊混碎肉去開土超八吓先.

    回覆刪除
  7. 摩洛哥肉丸 對我這個井蛙都吸引架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地鐘意食羊,呢個係特別吸引架

      刪除