我的網誌清單

2015年2月15日星期日

冇油朱古力包

買咗包特價朱古力粉沖嘢飲,點知味道麻麻。
唔想丟,就要諗諗啦。
王子愛甜,整冇油朱古力包吧!


仲要加呢支,佢就食得滋味啦。


王子狂落,狂落,再狂落!


只要係甜嘢,王子一定清得哂。。。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢支大大支,可以狂落再狂落架

      刪除
  2. 復活節的十字bun,我最喜歡就是用朱古力做,你有做嗎?而家我呢邊已有得賣啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀,十字bun我地都有賣架,不過唔算廣泛囉

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢支大大支,可以狂落再狂落架

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,我有時用歐包方式整包,無用油架

      刪除
  5. 叻叻,我如果唔減肥都狂落狂落狂落 , yummm

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢支大大支,可以狂落再狂落架

      刪除
  6. 哈哈,睇張相唔算好狂啦

    回覆刪除
  7. 咁王子鐘唔鐘意 nutella?

    回覆刪除
  8. 我都喜歡甜,但不會狂落,狂落,再狂落!咭咭咭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,狂落,狂落,再狂落!係要有勇氣架!

      刪除
  9. 我現在食唔到咁多糖, 真係佩服你王子

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,狂落,狂落,再狂落!係要有勇氣架!

      刪除