我的網誌清單

2015年2月4日星期三

火腿通

上次病咗,blog友J Chan叫我煮火腿通,但係,其實我非常少買火腿,一年應該冇5次。
不過病完之後,想起茶餐廳嘅火腿通,突然想食,買包火腿煮煮先!
煮咗兩大碗,同王子一人一碗做晚餐。
耐冇食,覺得特別美味。。。
想起香港茶餐廳食早餐嘅情景。。。


第二日我同王子去放血,大減價已經去到尾聲,很多貨品70-80% off。
買到不亦樂乎,很多合心水貨品呢,勁開心。
回家路上,問王子晚餐食乜。
佢竟然唔使諗,話一定要再食火腿通!
又食火腿通?!原來佢覺得火腿通非常正,仲叫我加煎雙蛋。
你話佢啲口味係咪超似香港人呢?


24 則留言:

  1. 如果佢識點埋牛油多, 熱奶茶, 就真係百分百香港人啦 XD

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我其實好少行去火腿、腸仔部架

      刪除
  3. 回覆
    1. 我其實好少行去火腿、腸仔部架

      刪除
  4. Li J,芙芙出街食早餐好喜歡食腿通,
    覺得佢清清地好啱朝早食,不過自己煮就好少,
    王子真識食,識得加蛋!

    回覆刪除
  5. 我都係好少買火腿, 腸仔等, 怕食太多防腐劑無益. 如果咁啱買咗, 好大機會都會整火腿通, 再切少少指天椒粒落去, 美味無窮呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係怕食太多冇益,所以火腿, 腸仔呢啲我唔多買,不過我估火腿比腸仔好啲

      刪除
  6. 這個係我回香港必食嘅童年回憶,現在知道係雞精,但係不減我嘅回憶,哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈! 一入茶餐廳,啲雞精味立即湧上來,真係童年回憶呀

      刪除
  7. 我偶然會食下火腿, 但唔係食茶餐廳果種, 我覺得果種係病人先食的. 哈哈.
    你D通心粉好得意啊, 好似蟲仔咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,火腿通、粥真係好多香港人心中嘅病人餐
      呢種通心粉叫Gabelletti呀

      刪除
  8. 我都好少買火腿,火腿蛋好經典茶餐廳早餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,茶餐廳一定有,仲要係A餐!

      刪除
  9. 識食啊加煎蛋, 我同家人都食, 不過會加栗米. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係,識得加蛋喎! 加栗米我都like!

      刪除
  10. 奶醬多, 熱杏霜, 我至LIKE!
    火腿蛋通早餐正呀! 外國的火腿比較鮮香! HK的茶記火腿湯通, 火腿淡肉味忡加咸呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意呀,我都覺呢度啲火腿冇咁咸,肉味夠,香啲架

      刪除