我的網誌清單

2015年2月7日星期六

清腸胃素菜

又係時候清清腸胃!
煮兩個素菜,大大碟。


蘿蔔海茸。


南乳炆粗齋,真係勁耐冇食,屋企冇乜材料,用啲殘餘物質,又煮一次。


22 則留言:

  1. 南乳該是王子的味覺大挑戰吧?我連想也不敢想在家裡煮南乳﹗﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係叻呀你!南乳初初真係王子嘅味覺大挑戰,後來我減份量,等佢習慣咗又ok喎

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,俾啲時間佢習慣,佢慢慢就食架啦

      刪除
  3. 以前勁怕南乳,但不知怎的現在卻很愛吃,尤其是係炆羊肉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我突然諗起南乳椒鹽餅乾,非常懷舊,唔知依家仲有冇。。。

      刪除
    2. 俾你一講就十分想食,仲有南乳肉花生呢?而家好似沒以前的好。

      刪除
    3. 係喎,依家應該冇咁易買到啦

      刪除
    4. 南乳椒鹽餅百x仲有得賣啊! 雖然係超x牌,但味道都ok。我間中都會買嚟食。原來有咁多擁躉。

      刪除
    5. 我覺得南乳椒鹽餅味道好特別呀,依家諗起其實佢都係fusion菜
      南乳椒鹽>>>中式調味
      餅乾>>>西式做法

      刪除
  4. 南乳。。。。我已經唔記得係點啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 外形似腐乳,不過紅色架,記唔記得?

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,我唔係煮得好好,不過食過煮得好好嘅

      刪除