我的網誌清單

2015年2月28日星期六

BB猪乸菜

佢唔係白菜,係猪乸菜呢。
自小不愛吃猪乸菜,覺得佢又老又鞋。
响東歐超見到BB猪乸菜,心諗:應該試得過,買!


想食蒜茸。。。
蒜茸BB猪乸菜又正喎,超有菜味


整多碟洋葱腸仔蛋,夠食啦!


14 則留言:

  1. 我老媽係用蒜頭豆豉炒豬乸菜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企都係,不過我麻麻,我鐘意蒜茸炒菜多啲

      刪除
  2. BB猪乸菜德文係乜? 等我去搵吓.

    回覆刪除
  3. 個名唔靚,我都冇買過。

    回覆刪除
  4. 我地呢邊的猪乸菜大到好似棵樹咁,無興趣買。BB的應該幾嫩呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯呀,大到好似棵樹果啲,又老又鞋
      BB猪乸菜炒、放湯都正,超有菜味又嫩,啲啲渣都冇

      刪除
  5. 我都唔知咩係豬乸菜, 我諗我都未食過.

    回覆刪除