我的網誌清單

2015年2月26日星期四

Swede瑞典蕪菁

Blog友Samwei介紹Swede,可以用黎代替靑蘿蔔煲湯。
靑蘿蔔我呢度冇,但很喜愛,一於用佢試黎煲湯。


真係有啲靑蘿蔔嘅味,咁當然同靑蘿蔔有啲分別啦,佢冇靑蘿蔔嘅味咁勁,同煲完會淋。
但係個湯非常甜,我仲加咗無花果、蠔豉,正呀。
同我一樣,買唔到靑蘿蔔嘅話,真係要試試呢。
不過Swede係冬天嘢,買要趁手呀。


14 則留言:

  1. 我都係當佢係青蘿蔔,不過價錢唔平,要特價才買。

    回覆刪除
  2. 我地有青蘿蔔, 不過好貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 我响Frankfurt見過青蘿蔔, 勁勁勁貴,呢個1歐1kg咋

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,多謝你介紹,否則都唔知原來可以咁用

      刪除
  4. 哈哈!我地有青蘿蔔,但冇呢果!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地有啲食材冇架,成日要用代替品呢

      刪除
  5. 我諗我呢邊係無呢隻嘢買, 但就有青蘿蔔.

    回覆刪除
    回覆
    1. 青蘿蔔我度完全未見過,唯有用代替品呢

      刪除