我的網誌清單

2015年2月11日星期三

牛羊漢堡包

同王子經過漢堡王,王子跟我說,好耐冇食漢堡包。
佢嘅意思係,叫我整漢堡包俾佢食。
响土超又買到牛羊混碎肉,咁不如整牛羊漢堡包啦。


我家整漢堡包,塊漢堡扒要自己整,個包都要自己整。。。
整開包就整一盤,冇咁嘥能源嘛,俾佢當早餐、茶點食。


啲包用廚餘天然酵母整,有啲黏手,但係效果好,又耐放。



20 則留言:

  1. 我這邊羊mince 貴過牛,若買兩樣來混合也要十多元一公斤。
    在這裡也有漢堡包店專賣羊肉漢堡同雞肉漢堡……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度牛羊混同淨牛同價,我覺得抵呀
      我度羊肉不算常吃嘅肉,羊肉漢堡要回教徒餐廳先有架

      刪除
  2. 係你先get到王子意思. 係我就會帶佢去參見漢堡王. 話晒都係王族嘛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢睇唔起漢堡王架,話佢出品差喎,麥當當仲衰.......
      睇佢幾高要求.......

      刪除
  3. 王子好幸福, 有個乜都整到既老婆. 如果我整都會係自己整包同饀既, 但咁鬼多功夫, 已經好耐好耐無整過了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果一家4、5口食,啲功夫都ok,我地兩個人,整埋盤包當早餐、茶點,先覺得值啲功夫架

      刪除
  4. 我屋企整漢堡包, 都係自己整包架

    回覆刪除