我的網誌清單

2015年2月8日星期日

杏脯燜鷄脾

上次買咗嘅杏脯乾有啲硬,冇相干,用黎煮餸咪得囉!
呢排成日去出血,是日又去,仲買到心水嘢,出完血,勁暢快!
明知自己會買到唔知時間,一於整杏脯燜鷄脾,一早醃咗鷄脾,咗杏脯,呢個半個鐘就有飯開,啱啲冇乜時間嘅人。


放啲蔬菜一齊燜,唔使另外煮菜。
快快手就有鷄脾飯食!



杏脯燜鷄脾


材料﹕ 
鷄脾5隻
甘筍1條切細件
洋葱1個切碎
杏脯乾80g
蒜茸1湯匙
白酒1/2杯
水1 1/2  


調味: 
紅椒粉1/2湯匙  
豉油2湯匙
黑胡椒少許
少許




鷄脾底部切一刀,用少許鹽、豉油醃2小時以上,
杏脯乾用熱水浸1小時以上,切半,
燒熱易潔鑊內不用加油,用大火鷄脾兩面
加入洋葱碎、甘筍、杏脯乾、蒜茸香,加入紅椒粉、黑胡椒白酒加入杏脯水、少許豉油,加蓋用中煮約20分鐘,至鷄脾熟,試味



18 則留言:

  1. 這個Mediterranean菜色,我鍾意呀,不過要雞胸得唔得呀?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 甜甜地架,呢個餸我識啲洋人個個都鐘意

      刪除
  3. 真係方便噢,唔知道我啲大細路會唔會食,試下先,唔該!

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜甜地架,唔鐘意甜嘅話可以用少啲杏脯乾

      刪除
  4. 我奶奶鍾意用乾plum來炆肉
    不過我唔食果乾,所以。。。。。。

    回覆刪除
  5. 快靚正喎, 不過我煮的話, 啲杏脯會係我一個人食晒囉.

    回覆刪除