我的網誌清單

2015年2月23日星期一

日式咖哩汁伴魷魚釀芝士粟米飯

隔夜飯你會用黎做乜?
我今日用隔夜飯整日式咖哩汁伴魷魚釀芝士粟米飯。


王子非常喜歡魷魚釀飯,呢個釀飯可以配不同汁。
之前朋友來吃飯,其中一道菜係魷魚釀飯,那次我煮了蕃茄白酒汁。
今次轉口味,伴日式咖哩汁。


加芝士去釀,會更香。


叫王子唔好食咁多,我整咗歐式朱古力包俾佢。


佢係咁食架,見到幾多朱古力醬嗎?



日式咖哩汁伴魷魚釀芝士粟米飯



材料﹕ 
魷魚筒700g(5隻)
隔夜飯2碗
粟米1/2碗
紅椒1個切粒
洋葱1個切粒
甘筍1條切粒
西蘭花梗1條切粒
日式咖哩3粒
芝士150g切粒
香草1/2湯匙
水1碗
水4湯匙
  

調味: 
黑胡椒1/4湯匙
1//4湯匙




隔夜飯加入粟米香草芝士、水4湯匙,拌勺,
將飯釀入魷魚筒至八成滿,封上口,
燒熱易潔鑊,油,加入洋葱碎粒、甘筍粒香,加入西蘭花梗紅椒,
加入日式咖哩、黑胡椒碎、水,煮10分鐘 
加入魷魚筒加蓋煮5-7分鐘反轉,加蓋再煮5-7分鐘

22 則留言:

  1. 我喜歡歐式朱古力包,因為我不愛吃芝士!

    回覆刪除
  2. 初時我見到個包, 以為係燒牛肉 XD

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係有d功夫,不過好好味,請朋友來吃個個like架

      刪除
  4. 之前朋友來吃都係用隔夜飯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係呀,吃冷飯菜汁,佢地唔知架
      用新鮮飯沾手,用隔夜飯/冷飯去釀會好d架

      刪除
  5. 回覆
    1. 可以整定,請朋友來吃飯時最方便

      刪除
  6. 呀。。。好耐無整呢味,引死我啦。。。

    回覆刪除
  7. 祝羊年行大運! 幸福安康!
    個包啲朱古力醬好誇張喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!!
      王子係咁架,我冇佢符呢

      刪除
  8. 西人最喜歡釀魷魚筒,但如果做得不好魷魚會韌唔好食,你做呢款日式咖哩又幾好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,西人最喜歡.......話似holiday food/地中海菜喎
      魷魚唔煮得耐,一耐會韌,唔好食.....

      刪除
  9. 我地中國人怕太甜, 佢地唔怕, 無甜不歡咖.

    回覆刪除