我的網誌清單

2015年2月9日星期一

柚皮

最近成日食柚子,剩下大量柚皮。
小時候我屋企嘅老人家係乜都識自製架,柚皮係其中一樣。
我淨係記得,佢地會揾火燒啲柚皮,整柚皮超超超多功夫,仲有,柚皮唔易整得好食。
又試試跟網上方法整,玩玩先。
柚皮批淨再浸水兩日,間中換水。


日後柚皮變半透明,搾乾水再用易潔鑊不加
之前煮蘿蔔牛肚, 我留咗啲汁用黎燜柚皮。


喔,呢個方法唔ok喎,唔多似以前食果啲。。。
王子見到我浸柚皮,已經問我係咪要佢食fruit peel。
哈哈 。。。fruit peel。。。
好在一早整咗其他餸,否則佢實牛咁眼望住我。。。


24 則留言:

  1. 哈哈,我都唔係咁鍾意食柚皮架

    回覆刪除
  2. 我媽咪教我煮,但係太多工夫啦!

    回覆刪除
  3. 這個好食,一陣風的速度可以食哂,不過功夫多到不得了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去食點心,我超鍾意食牛肚下面塊柚皮架

      刪除
  4. 雖然不常吃柚皮,但真吃到好味的數都數得出,咁就証明唔易做呀!

    回覆刪除
  5. 我亞媽都有煮架. 但係屋企係冇人食.佢自已獨食.

    回覆刪除
  6. 原來王子骨子裡仍是歐洲人!!! XD 你要加油啊!

    回覆刪除
  7. Hi, Li J,
    家父整柚皮也會揾火燒啲柚皮先浸水的,
    如果不燒, 柚皮浸到白色部份太淋, 炆完, 口感不佳!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用網上方法冇揾火燒架,唔好食
      好似仲要炸架....

      刪除
  8. 佢牛咁眼望住你。。。望望吓又挾啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.....呢啲佢真係怕架,佢話苦喎

      刪除
  9. 記得細個時我外婆會煮柚皮, 好似用豆豉之類嚟炆架, 已經唔多記得啦, 但我婆婆煮嘢食係唔多掂的(但佢又好鐘意整嘢食的), 所以記憶中係好難食, 到依家我都覺得柚子皮係難食, 唔會想食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 同你相反呀,因為細個時我屋企嘅老人家整得好好味,所以我超鍾意食柚皮架

      刪除
  10. 我淨係去飲茶食過, 係咪配排骨呢? 我唔記得呢

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 哈哈.....佢以為我煮垃圾俾佢食.......

      刪除