我的網誌清單

2015年2月21日星期六

雪菜肉絲通

早上瞓醒,突然見到王子。
做乜唔去返工???
原來佢唔知醒,於是唔去返工,一於home office。
容許人home office呢樣嘢,真係正。。。


佢突然在家食lunch,屋企只有雪菜肉絲,咁食雪菜肉絲通啦!
王子越來越喜歡食雪菜,問我屋企仲有冇雪菜。
吓?!屋企冇哂雪菜啦。。。
王子叫我快啲去攞葉,再整。。。(話攞就有咩。。。)
隔日去咗兩間超市,兩間都有少少,加埋450g,夠食2-3餐啦!


15 則留言:

  1. 呢排我度Aldi賣嘅芥蘭頭冇葉嘅。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 芥蘭頭冇葉我都見過,仲要Aldi比較少有芥蘭頭賣,
      所以我呢排去L, K and P超市攞,L同K超市成日有架

      刪除
  2. 王子真係好野,乜都食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢冇諗過呢啲〝垃圾〞可以咁好食架

      刪除
  3. 以前返工喺茶餐廳食早餐就有一味叫雪菜肉絲米,其它兩樣一叫火腿通,另一叫搾菜牛肉公仔麵……好回味啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 全部都正,仲有一味叫沙爹牛麵,又係咁正呢

      刪除
  4. 王子話唔返就唔返, 好勁呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢試過成個week home office呀,真係正。。。

      刪除
  5. 回覆
    1. 真係好食!我想再去攞葉,再整呀

      刪除
  6. 雪菜, 我好耐無食了, 罐頭就試過食, 自己做, 怎樣做?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以去呢度,前幾日有blog友問咗呀
      http://homemade-blog.blogspot.de/2015/02/blog-post_13.html
      用蘿蔔葉整都ok架

      刪除