我的網誌清單

2015年2月17日星期二

亞超有禮

去亞超買嘢,竟然有禮物!
係慶祝中國新年嘅禮物。


平時佢已經久不久有禮物送俾我!今次勁呀!係一箱!
一箱! !!!!!
係一箱八寶粥!
因為慶祝中國新年,只送俾中國人。 
佢話味道幾好,鐘意可以要兩箱!
左睇右睇,驚唔好食,亞超仲nice到叫我即刻開黎試,like先要。
其實我唔食八寶粥、rice pudding嘅,要都係俾王子食,呢啲佢like架。
check咗冇化學劑,先決定要。
兩箱我真係冇力拎啦,一箱都ok嘅!


呢啲係方便裝,仲可以用熱水加熱食。



台灣製造。


王子見到成箱唔使錢,勁happy! 立即試食。
第二朝,王子立即叫我,去要多一箱!
就係咁,依家屋企有兩箱48罐八寶粥供王子獨食!

18 則留言:

  1. 兩箱咁多,,王子真的好食得

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 平時都有送嘢,有次送咗5包榨菜,我已經覺佢闊佬
      今次仲兩箱

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈!我真係左check右check架,有一年食用期,冇化學劑,先要,唔想抬完王子又唔食呢

      刪除
  4. 未聽過會有禮送,除非係VIP ?
    就算真也冇理由送兩箱咁多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢揾人生產,成本低,所以可以送俾客,
      我成日有禮物架,不過今次真係勁,兩箱!!

      刪除
  5. 係咪無人買啲月下貨呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,有一年食用期架
      可能佢揾人生產,成本低,所以可以送俾客

      刪除
  6. 好少聽你話去亞超,你唔似 VIP 吖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有去架,買醬油呀粉麵呀果啲,
      不過亞超多即食嘢,唔啱我買,食水又勁,我多啲去土超、東歐超買新鮮嘢

      刪除
  7. 唔錯喎!收禮物新春行好運!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦!王子最開心!呢啲方便佢帶去行山、游水

      刪除
  8. 嘩!你一定係大客仔!

    抬廿四罐真係好堅!你一定勁 fit!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!唔係大客仔呀!小客仔咋....
      24罐真係重,唔要又覺得自己蝕咗......所以突然有力.......

      刪除
  9. 3年前我係雲南, 真係見過這樣包款的八寶粥,

    回覆刪除
    回覆
    1. 我响國內都見過,仲非常多人鐘意食

      刪除