我的網誌清單

2015年2月3日星期二

咖哩紅菜頭薯仔牛腩

很多人都怕食紅菜頭。
很多人說它很紅彤彤,賣相可怕。
又有很多人說它有怪味。
今天這個煮法,可以解決以上問題。


就是用咖哩粉!咖哩粉裡面有黃薑粉,可以中和紅菜頭嘅顏色。
加上咖哩味濃,會蓋住紅菜頭嘅怪味。因為紅菜頭有甜味,會令個咖哩有啲甜味,非常美味架。
王子要食couscous,我煮咗couscous with parsley。


 我唔想食couscous,煮咗飯俾自己。



咖哩紅菜頭薯仔牛腩


材料﹕ 
牛腩1kg切件
紅菜頭1個切件
洋葱2個切件
中薯仔2個
蒜茸1湯匙
1湯匙
水1-2杯  
麵粉少許 


調味: 
咖哩粉1-2湯匙  
豉油5湯匙
1/2湯匙 
少許




燒熱易潔鑊內油,用大火牛腩件兩面
易潔鑊內油,用大火紅菜頭件及薯仔兩面 
鍋內加入洋葱香,加入茸、蒜茸糖炒
加入咖哩粉、紅菜頭薯仔牛腩件,
加入豉油用小煮約1 1/2 小時至牛腩軟身,試味及用麵粉水令汁液變


用高壓鍋煮,水不用太多,壓15分鐘後自動排氣已可。
煮完不要立即食,等大半日甚至隔夜先食!


20 則留言:

  1. 我食紅菜頭架, 我食唔到有什麼怪味. 紅菜頭好有益, 可以食多啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 網上話紅菜頭有geosmin,人人對geosmin嘅反應會唔同,喜歡會覺得係earthy,唔喜歡會覺得有dirt-like smell
      情況有啲似durian呢

      刪除
  2. 我是紅菜頭 fans, 食新鮮的唔覺有怪味喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 網上話紅菜頭有geosmin,人人對geosmin嘅反應會唔同,喜歡會覺得係earthy,唔喜歡會覺得有dirt-like smell,咁你係前者喎
      情況有啲似durian呢

      刪除
  3. 好煮意,但係我怕啲細路唔鍾意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者用個細嘅紅菜頭試試先,不過煮完真係冇怪味,反而似甜啲嘅蘿蔔

      刪除
  4. Li J,咁都俾你諗到呢個好方法,
    其實紅菜頭都幾好味呀,反而芙芙見到陣紅色太勁時,
    就會覺得好唔知點,但又唔會抗拒食嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子以前都係抗拒紅菜頭架,但係紅菜頭好有益,我想佢食多啲
      所以我會不斷研究點去get around紅菜頭嘅問題

      刪除
  5. 聽說紅菜頭有老外當歸之稱號,而你這樣做法又真的很高明啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子以前都係抗拒紅菜頭架,但係紅菜頭好有益,我想佢食多啲
      所以我會不斷研究點去get around紅菜頭嘅問題

      刪除
  6. 回覆
    1. 王子以前都係抗拒紅菜頭架,話又紅又有怪味

      刪除
  7. 我都唔鐘意食紅菜頭, 雖然知佢有益

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者用個細嘅紅菜頭試試先,不過煮完真係冇怪味,反而似甜啲嘅蘿蔔

      刪除
  8. 我屋企老少爺都唔會肯食

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子以前都係抗拒紅菜頭架,依家冇啦

      刪除
  9. 我看完你這篇,想起家裡有紅菜頭,就鼓起勇氣試試。之前吃過已煮熟那種,霉味重得我倆都覺得難頂,於是未下鍋已掉了。今次用新鮮的,霉味沒那麼重 (也可能因為已有心理準備),以咖哩調味再烤,真的很不錯﹗ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,已煮熟那種真係大味,唔係人人頂得住架,新鮮+重調味就可以蓋住啲味,咁紅菜頭就美味得多

      刪除
  10. 好介紹。 知多一個煮法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢個咖哩勁啱洋人食,啲紅菜頭甜甜地,咖哩又冇咁辣

      刪除