我的網誌清單

2015年2月12日星期四

一蝦二食

突然想食蝦,冰箱有存貨喎!
盒蝦係有頭蝦黎架,不如一蝦二食啦。


唔好浪費,蝦頭用黎煮咗蝦湯,再加昆布同蔬菜煮,天然又鮮味。


蝦身用黎整甜酸蝦,耐冇煮甜酸嘢,王子食得超滋味。
簡單又一餐。


24 則留言:

  1. 回覆
    1. 湯就一人一大碗,啲餸就大份,要pack lunch呢

      刪除
  2. 聽講蝦頭含有頗多的重金屬?
    ……或許歐洲的會少些吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都聽講過,不過久不久食ok架

      刪除
  3. 我喺連蝦頭一薺煮嚟食,無分開架\(^o^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一時時,想煮蝦湯我就分開,慳家大法之一呢

      刪除
  4. 我喺連蝦頭一薺煮嚟食,無分開架\(^o^)/

    回覆刪除
  5. 我前日都有整蝦呢,用左蝦頭來做高湯,真係勁甜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,蝦頭高湯+米粉好好食架

      刪除
  6. 蝦頭高湯實在正!我買蝦一定買有頭,就係為左要煮湯!用蝦頭/青口高湯煮飯,更香到暈。不過真係好耐無食蝦啦。。。我只買北大西洋的,而家超市的貨基本都係太平洋或亞洲/南美蝦場出品。。。 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常每個產地、brand輪流買,我驚佢地造假呀,好似啲蛋咁......

      刪除
    2. 分散投資都係好方法喎!(所以我今日都買左南美蝦)

      刪除
    3. 我prefer分散投資架,我怕俾咗高價,最後仲要係假嘢.....

      刪除
  7. 老人家說, 蝦殼水唔好飲呀, 不知道現在仍然對否, 不過, 蝦殼水真係好鮮甜

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企老人家又冇咁講,其實啲亞洲廚、西廚都用蝦殼做高湯架

      刪除