我的網誌清單

2015年2月16日星期一

蘿蔔牛肚食譜

Blog友問我點整牛肚,趁有時間, 我又寫寫個食譜。
牛肚我會特別處理過先煮,否則燜咗,成鍋會臭臭地架。
臭臭地嘅味其實係正常架,如果唔使處理,燜咗,成鍋又啲啲臭味都冇,我反而唔放心,唔知生產商用乜嘢洗過。。。


牛肚我試過用處理唔ok喎。
反而淨用紹興酒已經ok。
牛肚自己鐘意食燜嘅,中西煮法我都鐘意食,蘿蔔牛肚係最普通、最家常做法。
我鐘意煮一大鍋,分一份份入冰箱,留黎整牛肚河,玩自家粉麵檔
冬天蘿蔔特別甜,吸咗牛肚汁好好味。。。



蘿蔔牛肚


材料﹕ 
牛肚1kg
蘿蔔1條切件
洋葱1個切件
蒜頭3粒
8塊
桂皮1塊
八角4粒
草果2粒
水2-3杯  
紹興酒1/2
紹興酒2湯匙


調味: 
沙茶醬2湯匙
麵豉/磨醬2湯匙  
豉油4湯匙
1湯匙 




燒熱一水,加入牛肚,再加入1/2紹興酒,
如果依然有臭味,可加多點紹興酒,
牛肚取出切件,
燒熱油,用大火洋葱件,加入蒜頭、片、桂皮、八角、草果香,
加入牛肚、沙茶醬、麵豉/磨醬、紹興酒2湯匙
加入牛肚豉油用小煮20分鐘,熄火,不開蓋焗20分鐘,
重覆2-3次牛肚軟身,試味加入蘿蔔件用小煮20分鐘,熄火,不開蓋焗20分鐘


用高壓鍋煮,水不用太多,牛肚20分鐘後自動排氣,加入蘿蔔壓5分鐘後自動排氣已可。
煮完不要立即食,等大半日甚至隔夜先食!

20 則留言:

  1. 牛肚我比較麻麻,我反而喜歡豬雜多些。
    再,不知你有冇吃過兒時街邊檔的牛雜牛軟骨,因為已幾十年冇見過喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前街邊檔啲牛雜真係正,我小時候成日食,又會買番屋企
      依家舊區應該仲有架

      刪除
  2. 英國的牛肚都已經清潔得好乾淨,無味,不過因為要炆好耐,所以唔整,但去飲茶就會點來食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛肚明火炆好耐架,用煮焗方法/高壓鍋,效果好好多

      刪除
  3. 整到好似街邊檔咁正!!我(以前)最中意食草肚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 街邊檔果啲正呀!我小時候成日食,又會買番屋企

      刪除
  4. 我在香港好鍾意食㗎,這裡冇靚嘅賣,所以冇煮

    回覆刪除
  5. 我只係同同事飲茶至會叫牛肚

    回覆刪除
  6. 你王子真有福, 如果佢娶個本地人, 佢一定日日食白果呀. 哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 娶個本地人嘅話, 佢真係冇咁多嘢食架

      刪除