我的網誌清單

2015年2月22日星期日

又黎廚餘大作戰 - 自製tea blends柚子綠茶

又係廚餘時間!
上次用檸檬自製乾檸檬皮同整檸檬迷迭香海鹽
今次用沙田柚皮自製tea blends!
整柚子綠茶!
沙田柚皮洗淨抹乾水,批皮,但不要太深,白色部份苦味重呢。
沙田柚皮放於碟上,蓋上布放在一角,自然風乾。


風乾嘅柚子皮用手輕手弄碎一點,再混合綠茶葉,蓋起,等兩日就可以用。
加啲蜜糖 ,就成為柚子蜂蜜綠茶啦。


20 則留言:

  1. 呢個真係比較簡單,幾好味咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係亞洲口味tea blends,其實仲可以整洋人口味tea blends架

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實整tea blends自由度十分大,啱口味就可以

      刪除
  3. 好正, 真材實料,依家好多花茶都有落香味劑架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我度啲人都話茶包有用香味劑,所以越來越多人買/自己整tea blends

      刪除
  4. 回覆
    1. 我見你度多橙,我度啲人鐘意橙皮+肉桂+black tea架

      刪除
  5. 茶包係有香味劑架. 買都係買有機好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,尤其係花茶同果茶,有香味劑架
      同埋茶包通常碎碎咁,因為啲生產商用平價茶葉整,碎碎咁大家就睇唔出
      所以識茶啲人一定自己blend/買tea blends架

      刪除
  6. 回覆
    1. 呢個係亞洲口味tea blends,其實仲可以整洋人口味tea blends架

      刪除
  7. 祝您和王子:
    萬事勝意!
    財源廣進!
    多謝分享,簡且易, 試整無妨!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!!
      成本唔多,試整無妨! 茶包冇咁好架
      檸檬皮、橙皮......都可以,自由度十分大,啱口味就可以

      刪除
  8. 夠晒大然呀, 可惜我呢邊濕度高, 就咁放喺度未乾就已經發霉啦.

    回覆刪除
  9. 柚皮白肉可以食, 批出來的外皮, 可以用來滖水沖涼, 等如椂柚葉呀

    回覆刪除