我的網誌清單

2015年2月1日星期日

零嘴

零食、雪糕、甜品同我係冇乜緣份嘅。
很多人(特別OL),似乎特別愛零食,係office必備。
我也有朋友, 飯可不吃,零食必需天天吃。
但是零食、雪糕、甜品,我就是不覺特別喜愛,很奇怪吧?!
所以零食、雪糕、甜品呢啲,我真係比較少買,除非係特別口味,不過試完,都係王子包底。
我最大嘅零嘴 ,係堅果、瓜子同乾果。




洋超清貨,包堅果由2歐幾減到0.69歐。
包杏脯乾由2歐幾減到0.75歐。
真係堅平喎,立即上倉先!

 你嘅零嘴 ,又係乜呢?

23 則留言:

  1. 回覆
    1. 你講花生,令我諗起魚皮花生,好耐冇食啦

      刪除
  2. 返工時, 真係要食下零食, 抖抖, 打打氣

    回覆刪除
  3. nut 和杏肉我家中長有架,是口痕時候的佳品。

    回覆刪除
  4. 我一睇妳個post,立刻拿出袋牛肉乾來食,哈哈哈!

    回覆刪除
  5. 真喺平呀,
    香港好貴……
    零食我麻麻地╮(╯_╰)╭

    回覆刪除
    回覆
    1. 堅果、杏脯乾呢啲响呢度幾平架

      刪除
  6. 零嘴,哈哈…你學了台灣人說話了!

    回覆刪除
  7. 我的零嘴跟你也差太多,愛吃堅果和蜜餞…⋯

    回覆刪除
  8. 我屋企一定有薯片。以前HK office有餅仔.

    回覆刪除
    回覆
    1. 薯片我就有時買,餅仔都有少少,主要俾王子食

      刪除
  9. 我office只有餅, 真係餓先會食, 我平時係唔食零食的, 慣咗只食正餐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁,真係餓我都係食麵、米粉,唔食零食架

      刪除