我的網誌清單

2015年1月31日星期六

剩菜

呢餐,根本就係剩菜餐。


蘿蔔海茸。


上次整梅菜扣肉時整咗三份,每份不太多,一份現食,二份入冰格。
我度係冇中式罐頭賣嘅,小時候打風黑雨一定食嘅中式罐頭,我都未見過。
究竟。。。係咪唔安全,所以都禁哂呢???
呢啲一份份入冰格嘅,係我嘅〝自製罐頭〞,方便加餸。


漬靑瓜係唯一非剩菜。


20 則留言:

  1. 以前打風落雨我地都係食罐頭

    回覆刪除
  2. 依家打風落雨,超市都營業的。

    回覆刪除
  3. 依家打風落雨,超市都營業的。

    回覆刪除
  4. 海茸係乜東東?睇見好似係海帶咁?

    回覆刪除
  5. 海茸還是第一次聽,看百度說很稀有啊,哪裡能買到呢?

    打風罐頭,我也覺得應該是太多化學添加劑,所以入不了口。

    回覆刪除
    回覆
    1. 海茸係有人响香港帶來架,亞超我見過一次咋。
      我都估係,我响唔同城市嘅亞超,都係見唔到

      刪除
  6. 我食過雪菜肉絲嘅罐頭, 真係唔係個回事啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪菜肉絲罐頭真係麻麻,五香肉丁、梅菜扣肉、回鍋肉正啲

      刪除
  7. 依家打風落雨,有超市嘛,而且現在家家都有雪櫃,唔使一定食罐頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家真係方便得多,以前打風落雨啲人超緊張架

      刪除
  8. 小時候打風一定食中式罐頭,你都未見過,可能一是你很年輕,可能二是你家中富有。

    回覆刪除
  9. 我屋企都唔興打風食罐頭架。 你呢幾味是愈耐愈好味。

    回覆刪除
  10. 去荷蘭睇過,都係冇中式罐頭.

    回覆刪除
  11. 我細個屋企係唔食罐頭架, 唯一開罐頭係無晒猫糧時會開罐沙甸魚俾猫食, 咁我哋就可以分到少少.

    回覆刪除