我的網誌清單

2015年1月13日星期二

鮟鱇

熟識日本菜嘅人,一定聽過鮟鱇。
鮟鱇,monkfish也。
尤其是鮟鱇魚肝,係人間極品,滋味不輸法國鵝肝。
鮟鱇魚肝油香誘人,仲冇鵝肝咁膩。


除咗日本人,韓國人都愛架,用韓國辣椒醬加蔬菜炒,比較惹味。
說到monkfish,熟識西菜嘅人,亦一定聽過。洋人又係愛monkfish嘅,仲叫佢做 poor man's lobster。
真的,鮟鱇外形不好看,甚至有點恐怖,但其肉質緊密, 似龍蝦肉多過似魚肉。
但一定唔係窮人食囉,因為都幾貴架。
有幾次想買黎食,一係休魚期, 一係冇貨,一係太貴,一係太大條。
某日經過魚市場, size、價格都ok,買了。
2.3kg,57歐,貴吧???
鮟鱇魚肝係貴嘢,買時已經冇咗,魚頭亦冇咗。


用咗日式味噌鱈魚肝海鮮鍋嘅方法整,配飯已經夠。
呢啲清清地,又鮮味,食完身體冇大負擔嘅嘢,我最like。。。
白雪雪嘅魚肉,真係似龍蝦肉呢。
王子第一次食, 聽到個價格同〝poor man's lobster〞呢個朵,立即狂歡,狂食!

25 則留言:

  1. 聽到個價格王子冇反應???

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩嘩聲呀,不過佢回心一諗,知有貴嘢食又唔使用佢錢,笑哂

      刪除
  2. 我呢度唔係多貴,沒有成條只是魚肉,價錢在二十多元一公斤,肉質厚實兼彈口,昨晚我剛用西式(呅吔)煮法,比清蒸好吃得多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 西式(呅吔)煮法??即係??
      正如你講〝肉質厚實兼彈口〞,清蒸我諗麻麻,反而上湯龍蝦麵、芝士龍蝦麵咁煮應該正喎

      刪除
    2. 我不記得「呅吔」英文怎寫,只知開頭有個M字,但不是白汁燴的那款。
      「呅吔」,這其實是以前西餐頗多人吃的一種煮法。是先將魚柳切成均等厚度,下鹽、胡椒粉,檸檬汁,然後上麵粉雞蛋去煎……待將好時加牛油再稍煮一陣,上碟,那煎pan 剩餘的牛油汁液,加capers, paprika , 檸檬汁及少少喼汁,白酒等等,待煮片刻淋在魚柳上即成。
      想知你那邊還有這樣的吃法嗎?

      刪除
    3. 「呅吔」?mignon? 不過我諗唔係,有啲唔同.....
      Anyway, 我呢度都有butter caper sauce架,不過冇paprika 同喼汁,但有parsley

      刪除
    4. Mignon 好似係一種牛柳的菜式,是煎好牛柳後在上面放一舊檸檬牛油粒,和一舊雞肝醬,再淋少許的稀薄黃燒汁呢!

      刪除
    5. 睇見兩位的交流已經流哂口水!

      刪除
    6. 哈哈....有冇整到你餓呀?

      刪除
  3. 回覆
    1. 我平時買跳樓貨,D斧頭就用番响呢度囉

      刪除
  4. 係呀,西超賣 monkfish都好貴, 我冬天買來打邊爐,好爽口,不過無魚味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好爽口,不過無魚味>>>>can't agree more!!
      不過歐洲人好like,食到貴哂

      刪除
  5. 終於入到你度啦!
    係貴咗啲,不過又唔係時時食!

    回覆刪除
    回覆
    1. Blogger真的short了......
      係啦,唔係時時食,呢度都夠4餐,都ok嘅

      刪除
  6. 我聽過monk fish, 啲煮食節目話好味但好貴囉, 未食過亦未見過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢魚味弱,但好爽口,仲啖啖肉,比較另類架

      刪除
  7. 回覆
    1. 歐洲人好like,成條我都係响呢度見過咋

      刪除
  8. 鮟鱇魚肝!!!食過一次之後欲罷不能!雖然好大罪惡感, 但係令次去食日本野見到餐牌有都一家會叫!!><
    雖然知道鮟鱇魚咩樣, 但又未食過wor..hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 鮟鱇魚肝貴過啲肉呢,我仲未見過有得賣呢,我度啲全部冇魚肝架

      刪除
  9. 你的網頁停留在2015新年快樂, 自此再進入, 就網頁失敗.
    搞了一大輪, 終於入到了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁嚴重?!我真係唔知呀,係上篇幾個blog友入唔到,用g+話我知,我以為淨係上篇咋

      刪除
  10. 我未食過呢種魚呢
    我昨日都入唔到來你個blog

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種魚似係涼啲嘅地方先有....
      Blogger真的short了......咁多人入唔到....

      刪除