我的網誌清單

2015年1月2日星期五

塘虱腹部

今日個標題-塘虱腹部,有冇令你諗到乜嘢?
我都係寫呢篇blog先知咋。唔知?咁睇睇啦。
我今日,真係煮咗塘虱腹部架。


冇白鱔但好想食。
去到東歐超見到大塘虱,仲平到冇朋友,其他顧客同我講,一定要買,品質好好喎。
立刻要條大塘虱! 2.5kg呀!
塘虱有啲似白鱔,梅子蒸白鱔好好食,屋企有自家製冰梅醬,咁做梅子蒸大塘虱啦。
淨係個塘虱腹部已經有成1kg架!


菠菜豬肉丸清湯煮。



梅子蒸塘虱


材料﹕ 
塘虱600g
蒜茸1湯匙
葱粒1湯匙 


調味: 
冰梅醬1湯匙

韓國麵豉1湯匙
生抽1/4湯匙


 
塘虱清理好,印乾水,

塘虱用少少鹽醃5分鐘,
蒜茸及所有調味拌勺,試味,鋪在塘虱上,
12-15分鐘,葱粒塘虱上,加點生抽

16 則留言:

  1. 真係好大條, 你地食左幾多餐才食完條魚?

    回覆刪除
  2. 咁大條塘虱,真係未見過

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實咁大條塘虱我都第一次見咋

      刪除
  3. 我要google先知塘虱係乜樣。

    回覆刪除
  4. 塘虱係唔係叫Cat fish?
    我呢度有大白鱔賣,但唔好食,同香港嗰啲好大分別,單單唔彈口就冇得比啦!亦都係大大條㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係catfish,不過catfish有唔同品種,我買咗Wels catfish歐鯰。

      刪除
  5. 會唔會好勁泥味呀?我响呢邊買過一次,細條既,泥味好重,以後都唔敢買。

    回覆刪除
  6. 今日我在元朗吃飯吃到一條很鮮美的烏頭魚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 正呀,尤其係有油出啲烏頭,特別香

      刪除
  7. Wa 淨係腹部都成k g真係有排食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食3餐呀,不過呢啲魚大條先正架

      刪除