我的網誌清單

2015年1月29日星期四

泰式紅咖哩三文魚千層茄子

周末天氣差,凍到呢。。。
灰灰嘅天,食啲泰式嘢,個人冇咁灰灰架。
冬天柚子多,做柚子沙律,醒醒胃。


主菜係泰式紅咖哩三文魚千層茄子。


呢個配白飯同食,有魚有菜,加埋柚子沙律,營養均衡。




泰式紅咖哩三文魚千層茄子


材料﹕ 
茄子1kg切薄片
三文魚碎600g
洋葱碎200g
蒜茸1湯匙
椰漿1/2杯  


調味: 
紅咖哩醬2-3湯匙 
魚露1湯匙
1湯匙




燒熱易潔鑊內不加油,加入茄子薄片,用中火煎兩面至稍軟
易潔鑊內油,加入洋葱碎、蒜茸香,加入紅咖哩醬糖炒
加入三文魚碎 加入魚露、椰漿三文魚碎試味,
一層茄子薄片一層三文魚碎鋪好,200度焗25分鐘



16 則留言:

  1. 泰菜,很惹味的一餐,引c人。

    回覆刪除
  2. 看做法有點像泰式的「lasagne 」,
    好掂噃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯呀,其實係西菜,不過用泰式醬去煮

      刪除
  3. 一個餸惹味, 一個餸可清新口腔!!你呢位煮婦好叻!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you! 我覺得食飯啲菜式要一凹一凸先吸引架

      刪除
  4. 好喜歡妳的柚子沙律, 有花生碎香好多!
    我買那樽淘大泰式紅咖哩, 啲香料味好嗆鼻,唔知是否正宗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知淘大那樽係點呀,我買泰國出嘅紅咖哩,唔嗆鼻架

      刪除