我的網誌清單

2015年1月7日星期三

自家乾式熟成法

睇開呢個台嘅朋友,大概都知我久不久會買Dry Age Steak(乾式熟成牛扒)。
Dry Age,其實不是牛嘅專利,豬都得!
買咗豬腩排,其實係平肉黎架,唔趕住食,於是整自家乾式熟成,幫塊肉upgrade呀。
自家乾式熟成,冇專業機器,時間不能太長,效果沒有專業那樣好,但肉質香氣皆會有進步。
豬腩排切好,用廚紙包幾層,碟上加上筷子,將豬腩排放在上面,入雪櫃雪3-4日,完成!
幾日後,啲肉會有啲類似芝士味 ,色澤也會暗咗,冇咁鮮紅,是正常的。
剛做咗一大樽洋薏米鹽麴,加啲黑椒碎用黎醃豬腩排。





焗好,肉好淋呢。
王子吃了兩大塊!
最搞笑係,第二天王子嘅午餐盒中其中一樣餸係豬腩排,佢翻熱時,某熱愛烹飪美食同事嗅覺靈敏,知道不是一般調味,即刻走入廚房問佢食乜,問佢個香味係點做出黎,同用邊part肉整,點整。。。
王子佢。。。平時淨係食,乜都唔知架,即時口啞啞。
同事於是叫佢問我。
於是,佢返到屋企,好認真咁問我。


同事咁有興趣,或者再做洋薏米鹽麴時,送枝俾佢吧。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢個方法西人鐘意用,肉香啲又淋啲

      刪除
  2. 回覆
    1. 係西人鐘意用嘅方法,令d肉香啲又淋啲

      刪除
  3. 王子淨係負責食嘛
    題外話, 香港有D公司係唔俾人叮飯架, 可能太香, 影響工作呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前一間office咪係咁囉. 話影響人見客喎.

      刪除
    2. 我都試過,叮飯、外賣全部唔得,影響形象呀
      不過如果lunch time個客黎到,即刻有陣餸味,我都接受唔到

      刪除
  4. 回覆
    1. 其實佢話其他同事啲都正架,除咗某幾個喎

      刪除
  5. 王子會被人妒忌㗎,你叫佢都係低調啲唔係?你就唔得閒啦…哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話其他同事啲都正架,反而某幾個同事個飯盒成日都不堪入目喎

      刪除
  6. 回覆
    1. 有機會真係要試試dry age products同鹽麴呢

      刪除
  7. 估唔到自家都可以做到dry aged.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實專業果啲都係入雪倉等架咋

      刪除
  8. 我而家醃肉好多時都用鹽粷,不過係買回來冇妳咁pro 自己整!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地唔容易買到鹽粷/粷架,買到都貴呢.....所以我要自己整呀

      刪除