我的網誌清單

2015年1月18日星期日

Gabelletti

個萬用三文魚醬真斧頭王,煮一鍋,夠整4樣嘢。
清埋啲三文魚醬,開包Gabelletti,用黎整Pasta Stew。


Pasta Stew簡單但美味,做法各有不同。
喜歡稠的,可以直接加入汁內煮,一面煮一面加水至熟,類似煮risotto。
不喜歡太稠的,可以先用水煮pasta至5、7成熟,再加pasta入汁內煮,一面煮一面加pasta水至熟。
呢個方法可以唔用cream、牛油,個pasta sauce一樣creamy,係一個健康creamy sauce嘅煮法。


仲非常快手呢。。。


22 則留言:

  1. 我呢邊未見過Gabelletti, 幼幼細細的,做湯粉應該幾好食喎。

    回覆刪除
  2. 呢啲粉仔除了你整的方法外,還有沒有其它做法,而這是那一個國家的麵條,是德國或還是意大利?
    因為我這邊好似看不到有!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係意大利架,仲可以整雜菜湯、做湯粉、炒、整沙律

      刪除
  3. 等我睇下呢度有冇先得!

    回覆刪除
  4. 其實你買三文魚醬的東歐超叫乜名?我都好想試下呢個斧頭王! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買三文魚碎自己煮架,呢間東歐超我諗你度冇架,不過可以留意其他啲東歐超、俄超,可能有架

      刪除
    2. 我所知我呢邊只有俄超 (開十來公里車先有),因為不算近大城,亞超都係一間起兩間止。俄超也有三文魚碎,但帶骨帶鱗的,要好有心情煮好想食先會買佢。看來這種食料真係可遇不可求呀!

      刪除
    3. 我都估你度買食材真係可遇不可求呀!我响城市,會易啲。
      我呢隻三文魚碎冇骨冇鱗架,似肉碎咁,好方便呢

      刪除
  5. 我都見過有人教整意粉連料一齊煮, 唔駛之前煲熟

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,真係西人煮法

      刪除
    2. 係呀,我都係買那些三分鐘煮好的粉直接倒入汁煮。。。。勁懶呢:)

      刪除
    3. Yesssss!!用三分鐘果啲粉煮,勁懶人精選呀!

      刪除
  6. 類似煮risotto> 應該好入味.

    回覆刪除