我的網誌清單

2015年1月20日星期二

菠菜頭

你家吃菠菜頭嗎?
我以前唔食架,有次睇電視,話菠菜頭營養十分豐富,含鐵質,可預防貧血,不過大部份人唔知,掉咗唔食。
响東歐超見到靚靚有頭菠菜,買咗2扎。


2扎加埋成600g。


今晚係零油餐。
做咗麻醬菠菜沙律,王子話我整得少。。。


睇睇仲有乜餸先!
有歐洲川鰈味醂一夜干。
燒熱易潔鑊,不用加油,加蓋用中大兩面各3-4分鐘就ok。


仲有南瓜栗子飯,甜甜地架。


23 則留言:

  1. 麻醬波菜沙律好味呀 王子真識食 ^^

    回覆刪除
  2. 買過一次有頭菠菜, 好多好多沙. 呢兩棵多沙嗎?

    回覆刪除
  3. 最近的菠菜好平,呢個份量我地賣 £2,不過天氣凍,我怕洗菜,食過幾次咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買咗1.2歐,如果冇頭會仲平啲架,不過我屋企啲水唔知點解,唔會勁勁凍架

      刪除
  4. 除了超市pack 好的BB菠菜冇頭外,在這裏賣的全都是有頭的,價錢要NZ$8~9元一公斤。

    回覆刪除
    回覆
    1. 菠菜咁貴?!貴過肉喎!

      刪除
    2. 我呢度雖然是農牧國家,但有啲菜蔬好多時都貴得離譜,而且仲係海鮮價,好似薑在早星期賣過$5/kg, 上星期又賣返$13,另一間超市仲犀利要$18蚊呢,其它的也不說了,不過每星期平均都會有兩三樣是窮人買得落手的。

      刪除
    3. 其實你度有地,唔知點解菜蔬仲要咁貴,係咪冇乜競爭,令某啲人食水超深呢?

      刪除
    4. 相信除了是得那幾間大超市主導(或說壟斷)價格外,就可能是耕種的人越來越少,政府的保貼又不多,加上有些人也自己種菜……
      當然有些是因入口才貴,但我覺得也不能那麼超昂貴,好似每一年番茄過了當造後的一段(沒番茄生產)短時間,曾試過NZ$18~19/kg, 那麼翠玉瓜,茄子、燈籠椒等……那就不說了。

      刪除
  5. 未見過呢度有有頭菠菜賣.

    回覆刪除
  6. 以前有吃菠菜頭,現在懶,切去算了!健康餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你相反呢,知道有益,食埋!

      刪除
  7. Li J,呢餐真係好健康喎,
    芙芙都要效法下你,煮個健康無油餐食下先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我超鐘意煮健康無油餐架,而且啲汁醬、魚入面已經有油,所以屋企用油量算少架

      刪除
  8. 我由細都鍾意食菠菜頭㗎,好奇怪吧!;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意食喎,特別係唔老嘅菠菜頭

      刪除