我的網誌清單

2015年1月22日星期四

病人餐

病到天昏地暗。
今次啲菌超勁,真攞命,搞到我周身骨痛,又咳又狂包雲吞,成個人霉哂。
仲病到個口苦哂,食乜都無味。。。
王子立即home office,照顧我。
咁都要食架,呢啲時候,超懷念香港嘅方便,落街買外賣就得啦。
呢度,外賣少又唔近,啲外賣又唔啱病人食,用糧倉快啲囉。
我無胃口啫,胃口呢家嘢,王子日日都有。


知道上次post味醂一夜干,很多blog友睇唔到,今次再post做法。

將魚劏好,洗淨,厚肉嘅將佢中間切開,薄啲方便入味。
魚印乾水,用100g醬油、200g味醂,加入2-3湯匙糖,試味,與1-1.2kg魚拌勺,等3-4個鐘。
吊起風乾一晚至大半日,便有味醂一夜干食啦。

味醂一夜干,可以烤,可以用易潔鑊不加油

是日食味醂一夜干魚。
仲有大大嘅野菜味噌湯。


仲有南瓜栗子飯。


19 則留言:

  1. 病咗你王子就有難啦...
    祝早日安好!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!
      真係冇心機煮,不過佢都明嘅

      刪除
  2. 整法唔難, 但唔知會唔會吊完半日條魚入左貓肚....

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地見到〝屋企吊魚〞,肯定唔放過

      刪除
  3. 你病喎,王子應該入廚煮比你食麻,佢唔識煲粥,可以煲西式濃湯喎,翠肉瓜湯,蕃茄湯,甘荀湯。。。啱病人無胃口食呀。早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you!
      唔好啦,佢入廚,我要狂等,味道有時仲怪怪嘅,見到佢用過嘅廚房,我肯定再病啲

      刪除